Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


    Toppchefens kopplerihärva nystas upp? Vädjan att utsatta hör av sig..

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Toppchefens kopplerihärva nystas upp? Vädjan att utsatta hör av sig.. Empty Toppchefens kopplerihärva nystas upp? Vädjan att utsatta hör av sig..

    Inlägg  Susz X 2009-03-31, 03:05

    Den 40-åriga toppchefen lockade till sig flickorna med beröm och löften om pengar. Hans offer blev flickor i mellersta tonåren som redan mådde dåligt och var utsatta.

    Citat:"“Han sa hur fin jag var, det var mycket komplimanger från hans sida som han överöste mig med och det tyckte jag ju om och höra eftersom jag mådde dåligt och jag ville ha den bekräftelsen från någon att man dög. Och sen kom männen…”


    http://www.kriminalkanalen.se/tag/flicksexharvan/

    Polisen misstänker att det finns betydligt fler offer i flicksexhärvan. Nu vädjar man till flickor som utsatts att höra av sig..

    http://www.kriminalkanalen.se/2009/03/30/polisen-soker-fler-offer/
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Toppchefens kopplerihärva nystas upp? Vädjan att utsatta hör av sig.. Empty Sv: Toppchefens kopplerihärva nystas upp? Vädjan att utsatta hör av sig..

    Inlägg  Susz X 2009-03-31, 18:46

    Spindeln i nätet fastnade på bild.
    Fotografen är Magnus Sandberg.
    Kanske känns han igen av någon som råkat ut för honom- trots att
    ansiktet är förvridet av AB?

    Toppchefens kopplerihärva nystas upp? Vädjan att utsatta hör av sig.. 31s18chef481jpg891712l

      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 23:12