Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Redvictory
Funky Prince
marxisten
Infra
captaincodd
9 posters

    Israels bosättningsterror!!

    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Israels bosättningsterror!! Empty Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  captaincodd 2009-09-13, 13:51

    När får vi se fördömanden från den svenska högern av Israels trots mot samfundet?Dom vill uppenbarligen inte ha fred utan den dolda agendan om att rensa Israel/Palestina på araber fortgår.Det kan alla se men ingen av Israelkramarna låtsas om det.Tre apor ser jag framför mej:en blind en döv och den tredje stum(kanske av förvåning i fräckheten) Sad
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Infra 2009-09-13, 19:30

    captaincodd skrev:När får vi se fördömanden från den svenska högern av Israels trots mot samfundet?Dom vill uppenbarligen inte ha fred utan den dolda agendan om att rensa Israel/Palestina på araber fortgår.Det kan alla se men ingen av Israelkramarna låtsas om det.Tre apor ser jag framför mej:en blind en döv och den tredje stum(kanske av förvåning i fräckheten) Sad

    Du har rätt. Världssamfundet måste nu sluta att stryka israel medhårs. Det mest skrämmande är segervissheten, fräckheten och arrogansen hos Bosättarrörelsen. Vilken medlem man än lyssnar på inom detta följe så är meddelandet ett och detsamma: det är inget snack om saken. De har fått landet av gud så de gör vad de vill. Så låter det.

    Dags för Världssamfundet att plocka fram stora peststämpeln och ge israel den låga status som statsskapelsen förtjänar. De borde bli av med platsen i FN. Någon kanske invänder att `då kan vi inte resonera med dem´ men det går ju inte ändå. De lyssnar ju inte på nån. De borde ju skämmas men gör inte ens det. Bara brottet mot uppemot 300 FN-resolutioner är tillräckligt för att beröva dem FN-platsen och rätten till FN-gemenskapen. Laglösa stater skall behandlas som just laglösa stater. Ut med dem i kylan. Ju förr ju bättre.


    http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=3091800

    http://www.aftonbladet.se/ledare/article5699477.ab

    http://sydsvenskan.se/lund/article251344/Israelvanner-prisade-sverigedemokrat.html
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  marxisten 2009-09-13, 19:38

    captaincodd skrev:När får vi se fördömanden från den svenska högern av Israels trots mot samfundet?Dom vill uppenbarligen inte ha fred utan den dolda agendan om att rensa Israel/Palestina på araber fortgår.Det kan alla se men ingen av Israelkramarna låtsas om det.Tre apor ser jag framför mej:en blind en döv och den tredje stum(kanske av förvåning i fräckheten) Sad

    Aldrig lär vi får se det! Högern funkar inte så att de kan se vad som sker mer än åt ett håll! Och i den konflikten är det Palestina som är djävulen själv. Sad
    Funky Prince
    Funky Prince


    Antal inlägg : 23
    Join date : 09-06-24

    Israels bosättningsterror!! Empty som vanligt....

    Inlägg  Funky Prince 2009-09-13, 22:10

    Inget tal om det totala demokratiunderskottet i arabvärlden.
    Inget tal om arabisk herrementalitet och arabiska rasism.
    Inget tal om arabiska klanfejder, hedersmord och blodshämd.
    Våra kommunister är inte intresserade av sånt.
    Sen är dom förvånade när dom blir kallade antisemiter cheers

    För övrigt kan ju kommunisttöntarna här läsa på lite om hur många araber som egentligen dog när jordanien kastade ut PLO under jordanska inbördeskriget.
    Om ni nu förmår göra en pytteliten liten paus i ert anti-israeliska ylande.
    Men det är förmodligen för mycket begärt för att ni ska klara av det.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Redvictory 2009-09-13, 22:58

    Funky Prince skrev:Inget tal om det totala demokratiunderskottet i arabvärlden.
    Inget tal om arabisk herrementalitet och arabiska rasism.
    Inget tal om arabiska klanfejder, hedersmord och blodshämd.
    Våra kommunister är inte intresserade av sånt.
    Sen är dom förvånade när dom blir kallade antisemiter cheers

    För övrigt kan ju kommunisttöntarna här läsa på lite om hur många araber som egentligen dog när jordanien kastade ut PLO under jordanska inbördeskriget.
    Om ni nu förmår göra en pytteliten liten paus i ert anti-israeliska ylande.
    Men det är förmodligen för mycket begärt för att ni ska klara av det.

    ha,ha,ha så genomskinligt med detta dubbelnick! just de tre magiska som kommunister
    ylande och töntar! jag såg direkt vem som skrivit detta! är ni för få från de blå eftersom ni måste dubbelnicka? Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Infra 2009-09-13, 23:30

    Funky Prince skrev:Inget tal om det totala demokratiunderskottet i arabvärlden.
    Inget tal om arabisk herrementalitet och arabiska rasism.
    Inget tal om arabiska klanfejder, hedersmord och blodshämd.
    Våra kommunister är inte intresserade av sånt.
    Sen är dom förvånade när dom blir kallade antisemiter cheers

    För övrigt kan ju kommunisttöntarna här läsa på lite om hur många araber som egentligen dog när jordanien kastade ut PLO under jordanska inbördeskriget.
    Om ni nu förmår göra en pytteliten liten paus i ert anti-israeliska ylande.
    Men det är förmodligen för mycket begärt för att ni ska klara av det.

    Jordanska kriget? Varför skulle någon annan än du och dina sionistkompisar vara intresserade att prata om det? Vill du prata om Jordanska kriget i stället? Jag förstår det.

    Och beträffande demokrati i arabvärlden så önskar den breda medelklassen ingenting hellre. Men vad hjälper det? Så fort de tillämpar demokrati så kommer sionister av din sort, understödda av den kristna högern i Väst och yrar om att de har "röstat fel" och, om detta klingar falskt, yrar om valfusk. Det hände i Algeriet 1990, i Palestina år 2006 och i Iran i somras.

    Jag märker att du gärna räknar upp motsättningar på annat håll i världen men noggrant undviker de djupa motsättningar som just nu präglar Israels politiska liv. Det är bra. Fortsätt så. Det avslöjar vilken hycklare du är och vems ärenden du springer. I det kan vi avläsa ditt rätta sionistiska ansikte.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Infra 2009-09-13, 23:36

    Redvictory skrev:
    Funky Prince skrev:Inget tal om det totala demokratiunderskottet i arabvärlden.
    Inget tal om arabisk herrementalitet och arabiska rasism.
    Inget tal om arabiska klanfejder, hedersmord och blodshämd.
    Våra kommunister är inte intresserade av sånt.
    Sen är dom förvånade när dom blir kallade antisemiter cheers

    För övrigt kan ju kommunisttöntarna här läsa på lite om hur många araber som egentligen dog när jordanien kastade ut PLO under jordanska inbördeskriget.
    Om ni nu förmår göra en pytteliten liten paus i ert anti-israeliska ylande.
    Men det är förmodligen för mycket begärt för att ni ska klara av det.

    ha,ha,ha så genomskinligt med detta dubbelnick! just de tre magiska som kommunister
    ylande och töntar! jag såg direkt vem som skrivit detta! är ni för få från de blå eftersom ni måste dubbelnicka? Very Happy

    Vem var det då? Blue? I HAAT KOMUNISME aka Brunfront aka CPJAVEL, SEL eller Lazy??
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-14, 01:07

    Infra skrev:
    captaincodd skrev:När får vi se fördömanden från den svenska högern av Israels trots mot samfundet?Dom vill uppenbarligen inte ha fred utan den dolda agendan om att rensa Israel/Palestina på araber fortgår.Det kan alla se men ingen av Israelkramarna låtsas om det.Tre apor ser jag framför mej:en blind en döv och den tredje stum(kanske av förvåning i fräckheten) Sad

    Du har rätt. Världssamfundet måste nu sluta att stryka israel medhårs. Det mest skrämmande är segervissheten, fräckheten och arrogansen hos Bosättarrörelsen. Vilken medlem man än lyssnar på inom detta följe så är meddelandet ett och detsamma: det är inget snack om saken. De har fått landet av gud så de gör vad de vill. Så låter det.

    Dags för Världssamfundet att plocka fram stora peststämpeln och ge israel den låga status som statsskapelsen förtjänar. De borde bli av med platsen i FN. Någon kanske invänder att `då kan vi inte resonera med dem´ men det går ju inte ändå. De lyssnar ju inte på nån. De borde ju skämmas men gör inte ens det. Bara brottet mot uppemot 300 FN-resolutioner är tillräckligt för att beröva dem FN-platsen och rätten till FN-gemenskapen. Laglösa stater skall behandlas som just laglösa stater. Ut med dem i kylan. Ju förr ju bättre.


    http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=3091800

    http://www.aftonbladet.se/ledare/article5699477.ab

    http://sydsvenskan.se/lund/article251344/Israelvanner-prisade-sverigedemokrat.html

    Håller med du Infra- samt att det är stor förbannad SKAM att inte krigsförbrytarna ställts inför haag- trots kompetenta utredningar och krav .
    Vad har väst blivit för en jävla fascistmonopol(l)ort? Som DESSUTOM gynnar andra förtryckarregimer (exempelvis Burma).
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Infra 2009-09-14, 07:24

    Där har du rätt Suss. Väst speciellt EU har en skamlig eftergiftspolitik mot mördarregimer.

    Under Vietnamkrigets dagar har jag hört att det startade en del Vietnamtribunaler i Europa. En del startade och leddes av USA-intellektuella och radikaler.

    Det är en tribunal om Palesina vi behöver när Världsamfundet visar sig vara en hjälplös och tandlös lekboll på en israelisk bollplan. Det står ju fullkomligt klart efter varje uttalande från israels sida att dom inte tänker ta några hänsyn och inte lyssna på någon.

    Jag tror att de med hjälp av sionistlobbyn i USA, t o m avväpnat Obama. Jag tror att det till stora delar är denna lobby som hetsat mot Obama i sjukförsäkringsfrågan. Den politiska vinsten skulle vara att Obama förlorar i status och popularitet, misskrediteras och ta ifrån honom det politiska initiativet även i Palesinafrågan.

    Att fölägga oroshärdarna utanför landets gränser och dra politisk nytta av dom är en teknik som utarbetats till fulländning av israel, ända sen Sternligans dagar. Om detta må vi berätta! Detta måste vi avslöja. Hela tiden.

    Vi känner igen den israeliska taktiken att gömma sina skurkaktiga avsikter bakom andra stora världspolitiska händelser.Finns det, för dagen, inga sådana frågor, så skapar man snabbt en, på lämpligt håll i världen. Minorna ligger hela tiden dolda, förarbetade och apterade, beredda att brisera på rätt signaler från Mussad.

    Se bara hur skickligt de aktiverade sin sionistiska potential här hemma när den berättigade vreden växte i Sverige efter massmorden i Gaza i januari. Det finns alltid en tjänstvillig sionist, överallt, beredd att springa mördarstatens ärenden.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Israels bosättningsterror!! Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-09-14, 09:26

    http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1946172&BroadcastDate=&IsBlock=

    Klicka framåt till del 2. Intressant reportage från Jerusalems östra del.


    Senast ändrad av R.O.F.L den 2009-09-14, 15:22, ändrad totalt 1 gång
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 10:47

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Infra 2009-09-14, 23:01

    R.O.F.L skrev:http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1946172&BroadcastDate=&IsBlock=

    Klicka framåt till del 2. Intressant reportage från Jerusalems östra del.

    Jag blir vansinnig på dessa förbannade bosättare med sjukt rymliga samveten som stjäl sin nästas mark

    https://www.youtube.com/watch?v=szp7hXBuTCw

    https://www.youtube.com/watch?v=HlGB_O8l6Pc

    https://www.youtube.com/watch?v=ErHqDVbUkmM

    https://www.youtube.com/watch?v=KE4xQdOCYQU
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-14, 23:06

    Förbannade tjuvpack - inget annat.
    Trodde inte att stölder / mord/ misshandel var lagligt i Israel.
    De är ju för faan det värsta landet i hela östeuropa!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  lazy 2009-09-15, 00:55

    Susz X skrev:Förbannade tjuvpack - inget annat.
    Trodde inte att stölder / mord/ misshandel var lagligt i Israel.
    De är ju för faan det värsta landet i hela östeuropa!

    Question Laughing
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  DMustaine 2009-09-15, 03:13

    Jag är definitivt emot nya bosättningar! Jag är för en fredsprocess! Den israeliska högern är inte en spegelbild av oss hur ni än vill det!! Jag är på Obamas linje! Gör dock inte misstaget att tro jag någonsin kommer att bli en terrorkramare likt er!!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-15, 04:18

    DMustaine skrev:Jag är definitivt emot nya bosättningar! Jag är för en fredsprocess! Den israeliska högern är inte en spegelbild av oss hur ni än vill det!! Jag är på Obamas linje! Gör dock inte misstaget att tro jag någonsin kommer att bli en terrorkramare likt er!!
    Terrorkramare är väl den som inte anser de måste ställas inför rätta som begår stölder, dödar/torterar/använder kemiska stridsvapen mot civila barn, kvinnor och män.
    Den som murar in ett helt folk och inte tillåter dito ha kontakt med omvärlden- inte ens då det handlar om matsändninar eller journalistik.
    Kommer palestinierna någonsin att leva som fria individer om inte brottslingarna döms rättvist?
    Ja tvivlar på det- förtrycket/ apartheiden lär väl fortsätta och utökas om så ej sker..och finns det ens en rättssäkerhet när det blundas för/tystas ned?

    Med sådan urlakad rättssäkerhet en förföljd etnicitet i dag har i Israel- så kan det landet påstås vara det minst demokratiska i öst.

    En diktatur och apartheidregim- inget annat.Som tillåts e si på andra länder- även sveriges grundlagar. I syfte att skrämma till tystnad ...fy faan vad ruttet!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Infra 2009-09-15, 22:33

    Susz X skrev:
    DMustaine skrev:Jag är definitivt emot nya bosättningar! Jag är för en fredsprocess! Den israeliska högern är inte en spegelbild av oss hur ni än vill det!! Jag är på Obamas linje! Gör dock inte misstaget att tro jag någonsin kommer att bli en terrorkramare likt er!!
    Terrorkramare är väl den som inte anser de måste ställas inför rätta som begår stölder, dödar/torterar/använder kemiska stridsvapen mot civila barn, kvinnor och män.
    Den som murar in ett helt folk och inte tillåter dito ha kontakt med omvärlden- inte ens då det handlar om matsändninar eller journalistik.
    Kommer palestinierna någonsin att leva som fria individer om inte brottslingarna döms rättvist?
    Ja tvivlar på det- förtrycket/ apartheiden lär väl fortsätta och utökas om så ej sker..och finns det ens en rättssäkerhet när det blundas för/tystas ned?

    Med sådan urlakad rättssäkerhet en förföljd etnicitet i dag har i Israel- så kan det landet påstås vara det minst demokratiska i öst.

    En diktatur och apartheidregim- inget annat.Som tillåts e si på andra länder- även sveriges grundlagar. I syfte att skrämma till tystnad ...fy faan vad ruttet!

    Du har så rätt så Sussen.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Infra 2009-09-15, 22:37

    lazy skrev:
    Susz X skrev:Förbannade tjuvpack - inget annat.
    Trodde inte att stölder / mord/ misshandel var lagligt i Israel.
    De är ju för faan det värsta landet i hela östeuropa!

    Question Laughing

    Det djävulusiska stycket sitter tamefaan och hånar oss!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  lazy 2009-09-15, 22:43

    Infra skrev:
    lazy skrev:
    Susz X skrev:Förbannade tjuvpack - inget annat.
    Trodde inte att stölder / mord/ misshandel var lagligt i Israel.
    De är ju för faan det värsta landet i hela östeuropa!

    Question Laughing

    Det djävulusiska stycket sitter tamefaan och hånar oss!

    Vad ska jag göra när Susz X påstår att Israel ligger i Östeuropa? lol!

    Sponsored content


    Israels bosättningsterror!! Empty Sv: Israels bosättningsterror!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 00:02