Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
theward
formsvackan
6 posters

    Tillbaka under stenen ?

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Tillbaka under stenen ? Empty Tillbaka under stenen ?

    Inlägg  formsvackan 2009-09-09, 08:15

    GustavAnder/Neolib har under ett antal år på div. forum raljerat och förlöjligat, samt beskyllt samliga misstänkta vänstersympatisörer för att stödja "kommunistiska" massmord under förra århundradet.

    Anammar någon hans egen "taktik" och kopplar ihop honom med konsekvenserna av den nyliberalism han ivrigt förordat under samma tid, springer han och gömmer sig bakom forumets spärrfunktion.

    För att slippa motstånd på forumet försöker han sedan en tid istället skicka sina dumheter via meddelanden, utan svarsmöjlighet för mottagaren.

    GustavAnder skrev:
    Sinnessjuk??? - 2009-09-07, 23:40

    Är du likt vissa andra vänster här , fullständigt sinnessjuk ???
    Att som du hör, jämföra mig med en blodig diktator,och påstå att jag gör hans ärenden ,
    är under alla spärrar.

    Är du medveten om att Internet faktiskt inte är en frizon för förtal ?, eller du är beredd att förklara dig icke tillräknelig ?

    JO, jag har spärrat dig, och kommer aldrig att besvara dina psykoser i ett öppet forum igen. men ta tag i din psykos och återigen, Internet är inte en frizon för förtal, glöm inte det
    .

    Legitimerad "sektvänster" tar gärna diskussioner offentligt på forumet. Att smyga med skiten får de som inte har rent mjöl i påsen göra själva.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Tillbaka under stenen ? Empty Sv: Tillbaka under stenen ?

    Inlägg  theward 2009-09-09, 08:21

    formsvackan skrev:GustavAnder/Neolib har under ett antal år på div. forum raljerat och förlöjligat, samt beskyllt samliga misstänkta vänstersympatisörer för att stödja "kommunistiska" massmord under förra århundradet.

    Anammar någon hans egen "taktik" och kopplar ihop honom med konsekvenserna av den nyliberalism han ivrigt förordat under samma tid, springer han och gömmer sig bakom forumets spärrfunktion.

    För att slippa motstånd på forumet försöker han sedan en tid istället skicka sina dumheter via meddelanden, utan svarsmöjlighet för mottagaren.

    GustavAnder skrev:
    Sinnessjuk??? - 2009-09-07, 23:40

    Är du likt vissa andra vänster här , fullständigt sinnessjuk ???
    Att som du hör, jämföra mig med en blodig diktator,och påstå att jag gör hans ärenden ,
    är under alla spärrar.

    Är du medveten om att Internet faktiskt inte är en frizon för förtal ?, eller du är beredd att förklara dig icke tillräknelig ?

    JO, jag har spärrat dig, och kommer aldrig att besvara dina psykoser i ett öppet forum igen. men ta tag i din psykos och återigen, Internet är inte en frizon för förtal, glöm inte det
    .

    Legitimerad "sektvänster" tar gärna diskussioner offentligt på forumet. Att smyga med skiten får de som inte har rent mjöl i påsen göra själva.

    Märkligt att GA som ljuger och kommer med absolut mest förtal själv..öht har mage att sitta och anklaga andra för samma saker..........

    Så mkt skit som han kallat mig o andra personligen, visar bara vilken skenhelig idiot vi har att göra med
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Tillbaka under stenen ? Empty Sv: Tillbaka under stenen ?

    Inlägg  Blåfront 2009-09-09, 08:23

    [quote="formsvackan"]GustavAnder/Neolib har under ett antal år på div. forum raljerat och förlöjligat, samt beskyllt samliga misstänkta vänstersympatisörer för att stödja "kommunistiska" massmord under förra århundradet.
    /quote]

    När jag tar upp talibaner dödar barn

    vilka angriper mig och inte fördömmer talibanerna?

    think once!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Tillbaka under stenen ? Empty Sv: Tillbaka under stenen ?

    Inlägg  blueheaven 2009-09-09, 09:32

    Är kränkarsvackan ute och kastar sten i glashuset igen? Laughing
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Tillbaka under stenen ? Empty Sv: Tillbaka under stenen ?

    Inlägg  formsvackan 2009-09-09, 09:56

    blueheaven skrev:Är kränkarsvackan ute och kastar sten i glashuset igen? Laughing
    Du och GA skulle ta mig fan kunna uppträda på cirkus med ert jävla hyckleri. Ni två tror ni kan förolämpa andra hur mycket som helst utan konsekvenser. När jag nu sedan en tid bemöter GA med hans egen taktik skriker han rakt ut och gömmer sig bakom mammas kjol.

    Du hoppar naturligtvis in som hans skugga så fort du bara hinner. Låt bli det BH, det finns ingen anledning för dig att ta skit för GA's dumheter. Trots allt står du en eller annan nivå över den tomten.

    Det finns olika grader i helvetet också Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tillbaka under stenen ? Empty Sv: Tillbaka under stenen ?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-09, 11:06

    1.
    Är kränkarsvackan ute och kastar sten i glashuset igen?

    2.
    Kan inte alla ni pajasar som aldrig är intresserade av att debattera utan bara är här för att kasta skit och förstöra, sluta upp med detta omedelbart?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Tillbaka under stenen ? Empty OCH ljuger, såklart.

    Inlägg  GustavAnder 2009-09-09, 13:45

    blueheaven skrev:Är kränkarsvackan ute och kastar sten i glashuset igen? Laughing

    Ja, och han ljuger också , vilket är en självklarhet.
    Kommunister och nassar gör så här, när de hittat nån i debatter som de anser säger saker som stör deras bild/självbild, det är ju allmänt känt på de flesta forum, här på ac bladet råkar bara vara en sida där såna dårar är i majoritet.

    Har aldrig beskyllt någon, definitivt inte foliet, för att stödja folkmord /folkmördare utom då de själva gjort just det först. Så, en totallögn alltså.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Tillbaka under stenen ? Empty Sv: Tillbaka under stenen ?

    Inlägg  formsvackan 2009-09-09, 14:58

    GustavAnder skrev:
    blueheaven skrev:Är kränkarsvackan ute och kastar sten i glashuset igen? Laughing

    Ja, och han ljuger också , vilket är en självklarhet.
    Kommunister och nassar gör så här, när de hittat nån i debatter som de anser säger saker som stör deras bild/självbild, det är ju allmänt känt på de flesta forum, här på ac bladet råkar bara vara en sida där såna dårar är i majoritet.

    Har aldrig beskyllt någon, definitivt inte foliet, för att stödja folkmord /folkmördare utom då de själva gjort just det först. Så, en totallögn alltså.
    Ja ja, lottodragningarna är riggade, Döden på larvfötter är en historiebok och tomten är far till alla barnen Very Happy

    Sponsored content


    Tillbaka under stenen ? Empty Sv: Tillbaka under stenen ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 01:31