Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
DMustaine
Sossar-e-lata
formsvackan
Blåfront
8 posters

    FAN VAD SEXIGT!!!

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  Blåfront 2009-07-30, 14:21

    http://www.dn.se/nyheter/varlden/talibaner-manar-till-valbojkott-i-afghanistan-1.921131

    Är inte detta sexigt grabbar!!!

    Tänk er sussan i en av dessa eller regndrottning!

    MUMS!!!

    Very Happy
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  formsvackan 2009-07-30, 15:11

    Måste väl vara OK att lämna allt åt fantasin. GustavAnder skulle kunna hitta på precis vad som helst utan att bli avslöjad Very Happy
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Fröken regn i en sådan

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-30, 15:26

    så är allt bra Laughing
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  DMustaine 2009-07-30, 16:23

    "I uttalandet uppgav talibanerna att islamistiska rebeller ska blockera landets vägar inför valdagen för att hindra väljare att lägga sina röster i presidentvalet."

    Läser man mellan raderna är väl hindra detsamma som mörda?
    Hos vissa här typ KTR är det helt ok!
    Kan inte uttala mig om Sussan men regndrottiningen ser jag hellre i något lätt vänsterländskt plagg Smile Sussan är så extrem så jag gissar hon har hårigare ben än vad jag har!!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  Regndrottning 2009-07-30, 17:53

    DMustaine skrev:"I uttalandet uppgav talibanerna att islamistiska rebeller ska blockera landets vägar inför valdagen för att hindra väljare att lägga sina röster i presidentvalet."

    Läser man mellan raderna är väl hindra detsamma som mörda?
    Hos vissa här typ KTR är det helt ok!
    Kan inte uttala mig om Sussan men regndrottiningen ser jag hellre i något lätt vänsterländskt plagg Smile Sussan är så extrem så jag gissar hon har hårigare ben än vad jag har!!

    Att hindra kan betyda döda. Vanligtvis betyder ordet hindra, just att hindra. Blockera, stoppa, icke tillåta.... osv. Spärrar man av vägarna med gevärbevapnade karlar som hotar så brukar det vara en fungerande hinder....

    Angående håriga ben så bör du väl veta att kvinnor inte har hår på benen... Rakhyvel, vax, epilator, veet.... Det finns många medel som ser till att man inte har hår på benen!
    Wink

    queen
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  DMustaine 2009-07-30, 18:51

    För de som vågar trotsa talibanerna vid deras vägspärrar då? De som vill utnyttja sin demokratiska rätt att rösta? jag tror de sista de kommer att höra är knattret av en kalashnikov innan allt blir svart! Är säker på att det kommer gå inflation i halshuggningar också.

    Apropå benen ja, ja veet....ja har en sambo

    Smile
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  Regndrottning 2009-07-30, 19:06

    DMustaine skrev:För de som vågar trotsa talibanerna vid deras vägspärrar då? De som vill utnyttja sin demokratiska rätt att rösta? jag tror de sista de kommer att höra är knattret av en kalashnikov innan allt blir svart! Är säker på att det kommer gå inflation i halshuggningar också.

    Apropå benen ja, ja veet....ja har en sambo

    Smile

    Ja, talibanerna är fega översittare! De har den mentaliteten... de vill ju tvinga alla att göra som de har bestämt och de har bestämt sig för att demokrati INTE är bra! För då kan folk få för sig att välja bort dem. Talibanerna har småbarns mentalitet... uppmärksamhet till varje pris.

    Tyvärr är talibanerna dödliga översittare....
    No

    Och nu var du allt vitsig ... Very Happy

    queen


    Senast ändrad av Regndrottning den 2009-07-30, 19:08, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-30, 19:07

    Vem vet, kanske Mr.Bluefront & S-e-L i kort kort och high heals smygande runt inne vid tantolunden i veckan,

    Kanske en och annan pridare lyfter på ögonbrynet och busvisslar, när dom ser uppenbarelsen komma smygande runt området,

    SEXIGT VÄRRE?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  DMustaine 2009-07-30, 19:24

    Jag är säker på att iaf KTR skulle gå igång på det. Det är nog hans våta dröm!! affraid
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  Regndrottning 2009-07-30, 19:57

    DMustaine skrev:Jag är säker på att iaf KTR skulle gå igång på det. Det är nog hans våta dröm!! affraid

    Håriga kvinnor, menar du?

    Vet du... för ca 100 år sedan ånsågs kraftig behåring hos kvinnor som ett tecken på liderlighet...
    Wink

    queen
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  theward 2009-07-30, 20:03

    Regndrottning skrev:
    DMustaine skrev:Jag är säker på att iaf KTR skulle gå igång på det. Det är nog hans våta dröm!! affraid

    Håriga kvinnor, menar du?

    Vet du... för ca 100 år sedan ånsågs kraftig behåring hos kvinnor som ett tecken på liderlighet...
    Wink

    queen

    Faktum är att kvinnor med mera kroppsbehåring är pilskare, än än kvinnor med mkt lite kroppshår.
    Det beror på hormonerna

    Det som blir helgalet, är sedan att manliga män oftare dras till kvinnliga kvinnor.
    Sådeles passar deras lustnivå sämre med varandra...

    Visst är en feminin kvinna kanske "finare " att titta på, men vil man ha mkt aktion ska man ta en bulgarisk kulstöterska affraid lol!

    Nää nu överdrev jag lite, men det finns diverse undersökningar som påvisar det jag skrev i början på detta inlägg
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-30, 20:42

    Just nu ser man både män och kvinnor alla modeller här i stan,
    pridefestivalen är i full gång,

    Hår på benen är nog ett rätt litet problem tror jag, vem vet kanske ladyshawe produkter har sin bästa period för närvarande, säkert gäller det manshawe också!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  Infra 2009-07-30, 21:42

    martin7lindgren skrev:Vem vet, kanske Mr.Bluefront & S-e-L i kort kort och high heals smygande runt inne vid tantolunden i veckan,

    Kanske en och annan pridare lyfter på ögonbrynet och busvisslar, när dom ser uppenbarelsen komma smygande runt området,

    SEXIGT VÄRRE?

    SEL, ja. Från Djursholm, överklassförorten. Vad var det nu igen Frank Baude sa på KFMLR:s tid., jag menar om homosexualitet? Jo han kalladen det"överklassens jakt på nya nöjen".
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  Infra 2009-07-30, 21:44

    Blåfront skrev:http://www.dn.se/nyheter/varlden/talibaner-manar-till-valbojkott-i-afghanistan-1.921131

    Är inte detta sexigt grabbar!!!

    Tänk er sussan i en av dessa eller regndrottning!

    MUMS!!!

    Very Happy

    Om du i rent solidariskt syfte hade varit på den muslimska begravningen i Rinkeby i dag, Blåff, så hade du kunnat njuta av åtskillig ögonfröjd av det här slaget. Men du stog förstås hellre i Tanto och frös. Sexigt värre, eller hur. Skall du dit imorrn så ta med dig paraflax.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-30, 21:47

    Så kanske det är, när allt som många människor inte kan kosta på sig roar längre kanske "dom där" tvingas ta ut svängarna för att hitta nya nöjen!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    FAN VAD SEXIGT!!! Empty Sv: FAN VAD SEXIGT!!!

    Inlägg  Infra 2009-07-30, 21:48

    Theward sa:
    "Faktum är att kvinnor med mera kroppsbehåring är pilskare, än än kvinnor med mkt lite kroppshår.
    Det beror på hormonerna

    Det som blir helgalet, är sedan att manliga män oftare dras till kvinnliga kvinnor.
    Sådeles passar deras lustnivå sämre med varandra...

    Visst är en feminin kvinna kanske "finare " att titta på, men vil man ha mkt aktion ska man ta en bulgarisk kulstöterska" affraid lol!

    Nää nu överdrev jag lite, men det finns diverse undersökningar som påvisar det jag skrev i början på detta inlägg[/quote]"

    Alla som haft det stora nöjet att gå i närkampe med kulstöterskor från Öst vet att the Ward har rätt. Ju större kroppsbehåring hon har desto mer av frustande lust hos henne. Det kan gå väldigt vilt till kan jag säga. Men när allt kommer omkring är den feminina kvinnan min favorit.

      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 23:14