Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar....

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar.... Empty Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar....

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-29, 02:06

    fan en del har mer än 30 per dag!!!! i snitt!!!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar.... Empty Sv: Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar....

    Inlägg  theward 2009-07-29, 08:09

    Sossar-e-lata skrev:fan en del har mer än 30 per dag!!!! i snitt!!!

    Det kan ju stämma.. men mer intressant ät att kolla hur inläggen är förlagda under dygnet. Det säger ämmu mera än antalet inlägg egentligen Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar.... Empty Sv: Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-29, 09:00

    Ja sen ser vi ju också hur du nu tycks ha fullt upp att slita och dra dig i håret för det du inte har och göra med S-e-L?

    En del är pensionärer, andra sjukskrivna, några kanske har oregelbundna arbetstider, sen har vi ju dig som postar inlägg, på dagarna under arbetstid, på nätterna och även under resor och på semester!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar.... Empty Sv: Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar....

    Inlägg  theward 2009-07-29, 09:23

    nu drar iaf jag snart på semester.
    iofs bara två dar, men den är efterlängtad.

    Björnidet nästa...
    Bilen är packad och klar, ska bara försöka få liv i tjejen sen åker vi de 2,5 milen till sjön

    ps jag kommer definitivt inte attt skriva då.. tongue och SEL, idag har jag en bra känsla. Idag kan det bli en stoor gädda och eller abborre

    Fiskerapport kommer på torsdag kväll Wink

    Sponsored content


    Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar.... Empty Sv: Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 14:55