Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
Blåfront
SiP
marxisten
berralarzon
Redvictory
GustavAnder
formsvackan
11 posters

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 17:57

    marxisten skrev:
    Sip, det är första gången jag gör så. Och förmodligen sista. Det var för övrigt för Blåfront jag skrev så. Ville han skulle reagera för att visa hur dumma inlägg han skriver. Jag ska inte gör så igen så du behöver inte omvärdera mig.


    Det är ok, jag vet att du inte är sån, du har hjärtat på rätta stället Marxisten, tyvärr så slits du/man med i nivån här...eller hur Wink
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  marxisten 2009-07-27, 18:00

    SiP skrev:
    marxisten skrev:
    Sip, det är första gången jag gör så. Och förmodligen sista. Det var för övrigt för Blåfront jag skrev så. Ville han skulle reagera för att visa hur dumma inlägg han skriver. Jag ska inte gör så igen så du behöver inte omvärdera mig.


    Det är ok, jag vet att du inte är sån, du har hjärtat på rätta stället Marxisten, tyvärr så slits du/man med i nivån här...eller hur Wink

    Har hjärtat på rätta stället för alla utom brunskjortor, de har jag svårt med. Och ja, nivån här är för dålig oftast. Det är svårt att inte sjunka till samma dåliga nivå... Men man får göra bäst man kan Sip, eller hur... Smile Wink
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Regndrottning 2009-07-27, 18:08

    Fan du är bara för dålig, blir bara sämre och sämre, skriver rappakalja från morgon till kväll men tror själv att du är någon sorts överguru i amatörtyckande på nätet

    Tycker du verkligen det?!

    Då har vi något gemensamt!
    Very Happy

    queen
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  blueheaven 2009-07-27, 18:09

    Regndrottning skrev:
    Fan du är bara för dålig, blir bara sämre och sämre, skriver rappakalja från morgon till kväll men tror själv att du är någon sorts överguru i amatörtyckande på nätet

    Tycker du verkligen det?!

    Då har vi något gemensamt!
    Very Happy

    queen

    Jasså du tycker också det men vill ge en annan fasad? Laughing
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 18:11

    marxisten skrev:Har hjärtat på rätta stället för alla utom brunskjortor, de har jag svårt med. Och ja, nivån här är för dålig oftast. Det är svårt att inte sjunka till samma dåliga nivå... Men man får göra bäst man kan Sip, eller hur... Smile Wink

    Själv har jag väldigt svårt för alla extremistgrupper...vänster som höger, allt våld är av ondo, sen vilken sida som utför det skiter jag i...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Susz X 2009-07-27, 18:21

    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:Blir väl vänsterextremister som misshandlar sina chefer snart när dom blir ersatta av invandrare med mer kompetens

    No

    Vänsterextremister? Så alla arbetare som tar till kamp är vänsterextremister? Där ser man, Blåfront bevisar ytterligare en gång sin tankeverksamhet.

    Tja- vad ska man tro om bf och sip? Sikka pundhuvud!
    Redan i Snorres Edda beskrevs fakta som den var...
    Intet har förändrats..

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Grottekvarnen
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Blåfront 2009-07-27, 18:31

    Susz X skrev:
    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:Blir väl vänsterextremister som misshandlar sina chefer snart när dom blir ersatta av invandrare med mer kompetens

    No

    Vänsterextremister? Så alla arbetare som tar till kamp är vänsterextremister? Där ser man, Blåfront bevisar ytterligare en gång sin tankeverksamhet.

    Tja- vad ska man tro om bf och sip? Sikka pundhuvud!
    Redan i Snorres Edda beskrevs fakta som den var...
    Intet har förändrats..

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Grottekvarnen

    Du stödjer islamister som dödar oskyldiga kvinnor och barn vid torg

    vad är sikka pundhuvud
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 18:46

    Susz X skrev:Tja- vad ska man tro om bf och sip? Sikka pundhuvud!
    Redan i Snorres Edda beskrevs fakta som den var...
    Intet har förändrats..

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Grottekvarnen

    Att bli kallad "pundhuvud" av Susz kan bara ses som ett sundhetstecken då hon antagligen figurerat i psykiska utvärderingar där psykvården visar varnade exempel på vad besatthet kan leda till.....

    Akta dig för nassen Susz...

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 001593_16
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  theward 2009-07-27, 18:49

    SiP skrev:
    Susz X skrev:Tja- vad ska man tro om bf och sip? Sikka pundhuvud!
    Redan i Snorres Edda beskrevs fakta som den var...
    Intet har förändrats..

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Grottekvarnen

    Att bli kallad "pundhuvud" av Susz kan bara ses som ett sundhetstecken då hon antagligen figurerat i psykiska utvärderingar där psykvården visar varnade exempel på vad besatthet kan leda till.....

    Akta dig för nassen Susz...

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 001593_16

    han såg ju klämkäck ut tongue
    aspirerar på titeln jultomten 09
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Susz X 2009-07-27, 18:57

    År det så sip ser ut?Jahapp då vet vi det- inte dålit att den fege faan vågade lägga ut en bild på sig själv..Det första raka ärliga du gjort sip? grattis i så fall!Nu är det bf:s tur ...törs du stå för nåt alls?


    Senast ändrad av Susz X den 2009-07-27, 18:59, ändrad totalt 1 gång
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 18:59

    theward skrev:
    SiP skrev:
    Susz X skrev:Tja- vad ska man tro om bf och sip? Sikka pundhuvud!
    Redan i Snorres Edda beskrevs fakta som den var...
    Intet har förändrats..

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Grottekvarnen

    Att bli kallad "pundhuvud" av Susz kan bara ses som ett sundhetstecken då hon antagligen figurerat i psykiska utvärderingar där psykvården visar varnade exempel på vad besatthet kan leda till.....

    Akta dig för nassen Susz...

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 001593_16

    han såg ju klämkäck ut tongue

    aspirerar på titeln jultomten 09


    Ser du inte att han tillhör det otäcka nazimcgänget "the black widows" i Any Which Way You Can loose...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 19:02

    Susz X skrev:År det så sip ser ut?Jahapp då vet vi det- inte dålit att den fege faan vågade lägga ut en bild på sig själv..Det första raka ärliga du gjort sip? grattis i så fall!Nu är det bf:s tur ...törs du stå för nåt alls?

    Haha du är bara avundsjuk Susz, men det är klart, ser man ut som ett stolpskott och får hålla sig till batteridriven "kärlek"...Ja då blir man väl en bitter psykomatisk nazifobisk enstöring som du är...

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 29836
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Susz X 2009-07-27, 19:09

    SiP skrev:
    theward skrev:
    SiP skrev:
    Susz X skrev:Tja- vad ska man tro om bf och sip? Sikka pundhuvud!
    Redan i Snorres Edda beskrevs fakta som den var...
    Intet har förändrats..

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Grottekvarnen

    Att bli kallad "pundhuvud" av Susz kan bara ses som ett sundhetstecken då hon antagligen figurerat i psykiska utvärderingar där psykvården visar varnade exempel på vad besatthet kan leda till.....

    Akta dig för nassen Susz...

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 001593_16

    han såg ju klämkäck ut tongue

    aspirerar på titeln jultomten 09


    Ser du inte att han tillhör det otäcka nazimcgänget "the black widows" i Any Which Way You Can loose...
    Så- du äär fortfarande en feg ynkrygg/ faan dårå...tja- vad hade man att vänta si..
    Vad säer denne persomn om att DU häner ut honom och försöker hota med honom på nätet?
    Var bor han- så ska suss fråga....
    Om inte annat kanske Og- mina grannar vet...De ger inte mye för din avart heller sip..
    Kvinnoförtryckare och barnaskändare lär de strimla.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 19:22

    Susz X skrev:
    Så- du äär fortfarande en feg ynkrygg/ faan dårå...tja- vad hade man att vänta si..
    Vad säer denne persomn om att DU häner ut honom och försöker hota med honom på nätet?
    Var bor han- så ska suss fråga....
    Om inte annat kanske Og- mina grannar vet...De ger inte mye för din avart heller sip..
    Kvinnoförtryckare och barnaskändare lär de strimla.


    Haha, annars kan du ju alltid fråga den där otäcke högerextremisten..Du vet han du skrev om, som polisen tog i Borås med knark och bomber...och som inte ens Borås tidning hade hört talas om...Mytoman Susz..

    Du verkar vara besatt av barn...är det inte lite......wierd, att en kvinna som inte har barn vill utnyttja dom som du vill??...PEDO..

    Sponsored content


    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef - Sida 2 Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 20:23