Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
mimra
KickTheRasist
Thetaxpayer
Susz X
blueheaven
lazy
Infra
Sniperace
captaincodd
13 posters

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  captaincodd 2009-07-19, 13:29

    Varför är det så tyst om Israels terrorpolitik mot palestinierna?Är Gazamassakern redan glömd,eller är det som vanligt,nämn inte det så försvinner det i glömska,,,,,Hoppas att Israel blir knäppta på näsan ordentligt av Västvärlden när utredningarna om ohyggliga krigsbrott är färdigutredda.Fast troligen har dom ändå kvar sina anhängare i bombhögern här i sverige,för dom anser att palestinska liv också står i 1/100 och "sånt som händer" bara.Fy fan så ondskefullt.Barak yrade i veckan om att Israels arme är "världens mest moraliska".Skämtar han omedvetet eller är han bara dum på riktigt???Och Lieberman har inte någon i Alliansen yttrar ett ord om.Fullblodsrasist som han är så har han väl tyst medhåll där,,,,,SD lär ju hamna i Alliansens trygga famn nästa år på bekostnad av KD.Helt okej för högertomtarna bara Reinfeldt slipper svara Mona på det spörsmålet innan valdagen är över.Det stinker,,,,
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-19, 21:16

    om det kostar nästa 108 palestinska liv att mörda en Israel är det ju en väldigt dålig affär för dem att döda en Israel.

    Kanske ett högt pris?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-20, 21:30

    Sniper: jag tror inte du kan hoppas på att palestinierna ger upp förr än dina telningar israelerna har utrotet verenda en av dom. Är det inte just utrotning man har riggat för genom att stänga in dom i koncentrationsläger. Litet har de lärt av historien i a f dina kära israeler.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-20, 21:34

    Infra skrev:Sniper: jag tror inte du kan hoppas på att palestinierna ger upp förr än dina telningar israelerna har utrotet verenda en av dom. Är det inte just utrotning man har riggat för genom att stänga in dom i koncentrationsläger. Litet har de lärt av historien i a f dina kära israeler.


    Det är inte fråga om mina kära Israeler, det var fråga om inte priset är VÄLDIGT högt?

    En ganska enkel sak att vända världsopinionen vore att INTE skicka raketer eller självmordsbombare, att avsluta aggressionen, skulle då Israel fortsätta så skulle Palestinierna få i stort sett alla på sin sida...
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-20, 21:49

    I dag rapporteras det via Ekot att beridna bosättare tänd eld på flera olivodlingar på Västbanken. Ettusenfemhundra olivträd har blivit lågornas rov. Samtidigt kastade en annan bosättarfalang stora stenar på palestinska bilar.

    http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1858609&BroadcastDate=&IsBlock=

    Samtidigt meddelar sr:s studio ett idag att 200 000 nya bosättare är på väg att etableras på Västbanken. Verkar det då som om Israel skulle vilja ha fred, tycker du, Sniper? Västbanken är helt i händerna på den israeliska rasiststat som styr där också. I praktiken är området för länge sedan anekterat av Israel
    och kan därför räknas som israeliskt territorum. Den korrumperade palestinska
    "myndigheten" som förlorade det senaste demokratiska valet tar order direkt från Telaviv och understöds av EUmiljarder i bistånd som den kan fortsätta att korrumpera sig med. Hallelulia!

    http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1858456&BroadcastDate=&IsBlock=

    http://www.aftonbladet.se/debatt/article4036210.ab
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-20, 21:55

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Sniper: jag tror inte du kan hoppas på att palestinierna ger upp förr än dina telningar israelerna har utrotet verenda en av dom. Är det inte just utrotning man har riggat för genom att stänga in dom i koncentrationsläger. Litet har de lärt av historien i a f dina kära israeler.


    Det är inte fråga om mina kära Israeler, det var fråga om inte priset är VÄLDIGT högt?

    En ganska enkel sak att vända världsopinionen vore att INTE skicka raketer eller självmordsbombare, att avsluta aggressionen, skulle då Israel fortsätta så skulle Palestinierna få i stort sett alla på sin sida...

    Ja, priset blev väldigt högt för de mosaiska trosbekännarna i Nazityskland också. Hade du föredragit att de leende skulle ha vänt sig till och hållt med sina nazistiska bödlar? Det är så jag uppfattar ditt hån mot palestinier.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-20, 22:18

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Sniper: jag tror inte du kan hoppas på att palestinierna ger upp förr än dina telningar israelerna har utrotet verenda en av dom. Är det inte just utrotning man har riggat för genom att stänga in dom i koncentrationsläger. Litet har de lärt av historien i a f dina kära israeler.


    Det är inte fråga om mina kära Israeler, det var fråga om inte priset är VÄLDIGT högt?

    En ganska enkel sak att vända världsopinionen vore att INTE skicka raketer eller självmordsbombare, att avsluta aggressionen, skulle då Israel fortsätta så skulle Palestinierna få i stort sett alla på sin sida...

    Ja, priset blev väldigt högt för de mosaiska trosbekännarna i Nazityskland också. Hade du föredragit att de leende skulle ha vänt sig till och hållt med sina nazistiska bödlar? Det är så jag uppfattar ditt hån mot palestinier.

    Det JAG vänder mig emot är hamas totala sätt att enbart attackera CIVILA.....

    den dag det vore riktat mot militär skulle jag inte säga ett dugg om det, då vore det helt riktig kamp, men jag ser det inte som hedervärt att ex spränga en skolbuss med barn i luften....

    Och JA, hade Judarna under nazityskland sprängt skolbussar med tyska barn i luften skulle de vara LIKA klandervärda, men de gjorde INGET, och gjorde de något så var det mot militären de slog till
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-21, 00:06

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Mdrar

    Snipe undslapp sig dessvärre:

    "Det JAG vänder mig emot är hamas totala sätt att enbart attackera CIVILA.....

    den dag det vore riktat mot militär skulle jag inte säga ett dugg om det, då vore det helt riktig kamp, men jag ser det inte som hedervärt att ex spränga en skolbuss med barn i luften...."

    Fy fan! Nu hånar du igen, Sniper. Att du har mage att blotta denna sida hos dig själv. jag skulle skämmas.Du hånar Palestinierna för att de inte har lika högteknologiska och träffsäkra vapen som fienden. Du vet också att EU, USA och FN blockerar vapenexport till palestinierna. Frågan blir då om du är beredd att verka för att pansarbrytande amnution mot israeliska tanks och luftvärnskanonoer till försvar mot de fega israeliska luftangreppen, kommer till stånd till den palestinska befolkningen? Nåå?

    Ditt förakt mot svaghet, Sniper, lyser igenom på varenda rad du skriver i detta ämne. Vad är det för personer, Sniper, som utmärks för förakt mot svaghet? Jo: faczistodida personlighetstyper i allmänhet och nazister i synnerhet. Hoppas du trivs i sällskapet.



    Försök inte låtsas som om du ömmar för barn. Du glömmer nämligen de 400 barn som dina telningar i "IDF" mördade i januari. Har aldrig hört ett knyst om dom från dig. Hycklare_! Får det plats 400 barn i en skolbuss? Jassså inte?

    Ditt förakt för svaghet Snipe, skämmer ut dig och avslöjar ditt sanna jag. Jag hoppas alla som sjunger din lov kommer till insikt om ditt rätta faczistoida ansikte!! Det vore inte en dag för tidigt!.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  lazy 2009-07-21, 00:31

    Sorry Infra men det är Hamas om några som gör bort sej, Hamas har satt
    många Fatahmedlemmar i ungefär samma fängelse som de har satt Gilad
    Shalit i. Palestinskt inbördeskrig kanske?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  lazy 2009-07-21, 00:54

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-21, 01:08

    Lazy. Gilad får du inte se igen om du inte ser till att 1) alla gränsposteringar och vägspärrar i koncentrationslägren Västbanken och Gaza överges och soldaterna återvänder till kasernerna 2) alla israeler som begick krigsbrott i januari grips, ställs inför rätta och rannsakas 3) minst 600 av de 6000 palestinska barnfångarna i israeliska fängelser släpps och får återvända hem till sina föräldrar, om dessa fortfarande är i livet 4) rivningen av "muren" påbörjas
    5) bosätningarna börjar rivas och de militanta bosättare som motsätter sig detta grips och sätts i fängsligt förvar i avvaktan rannsakan och dom 5)rivningarna av palestinska hem i Östra Jerusalem avbryts 6)tortyren upphör i israeliska fängelser 7)det stulna vattnet leds tillbaka till regionens sanna urinvånare från bosättningar och från israel.

    Vad sägs om det till att börja med, Lazy?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  lazy 2009-07-21, 01:24

    Infra skrev:Lazy. Gilad får du inte se igen om du inte ser till att 1) alla gränsposteringar och vägspärrar i koncentrationslägren Västbanken och Gaza överges och soldaterna återvänder till kasernerna 2) alla israeler som begick krigsbrott i januari grips, ställs inför rätta och rannsakas 3) minst 600 av de 6000 palestinska barnfångarna i israeliska fängelser släpps och får återvända hem till sina föräldrar, om dessa fortfarande är i livet 4) rivningen av "muren" påbörjas
    5) bosätningarna börjar rivas och de militanta bosättare som motsätter sig detta grips och sätts i fängsligt förvar i avvaktan rannsakan och dom 5)rivningarna av palestinska hem i Östra Jerusalem avbryts 6)tortyren upphör i israeliska fängelser 7)det stulna vattnet leds tillbaka till regionens sanna urinvånare från bosättningar och från israel.

    Vad sägs om det till att börja med, Lazy?
    Jag tror inte heller att ngn
    kommer att få se Gilad Shalit igen av den enkla anledningen att han är nog
    avrättad för längesedan, Hamas har gjort ännu en blunder men de vet vad som
    skulle hända om det avslöjades så därför är det bättre att låtsas att han lever,
    jag kan vara en lika stor konspirationsteoretiker som du Infra. Wink
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-21, 01:41

    lazy skrev:
    Infra skrev:Lazy. Gilad får du inte se igen om du inte ser till att 1) alla gränsposteringar och vägspärrar i koncentrationslägren Västbanken och Gaza överges och soldaterna återvänder till kasernerna 2) alla israeler som begick krigsbrott i januari grips, ställs inför rätta och rannsakas 3) minst 600 av de 6000 palestinska barnfångarna i israeliska fängelser släpps och får återvända hem till sina föräldrar, om dessa fortfarande är i livet 4) rivningen av "muren" påbörjas
    5) bosätningarna börjar rivas och de militanta bosättare som motsätter sig detta grips och sätts i fängsligt förvar i avvaktan rannsakan och dom 5)rivningarna av palestinska hem i Östra Jerusalem avbryts 6)tortyren upphör i israeliska fängelser 7)det stulna vattnet leds tillbaka till regionens sanna urinvånare från bosättningar och från israel.

    Vad sägs om det till att börja med, Lazy?
    Jag tror inte heller att ngn
    kommer att få se Gilad Shalit igen av den enkla anledningen att han är nog
    avrättad för längesedan, Hamas har gjort ännu en blunder men de vet vad som
    skulle hända om det avslöjades så därför är det bättre att låtsas att han lever,
    jag kan vara en lika stor konspirationsteoretiker som du Infra. Wink

    Gnäll inte Lazy! Han kunde ha vägrat värnplikt i stället för att dra på sig uniformen till världens otäckaste attackarmé. Vari består hans värde - det människovärde som förnekades de 1400 dödsoffer som dina trosfränder mördade i januari?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  blueheaven 2009-07-21, 02:03

    Jisses vilken onyttig idiot han är Infra! affraid
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Susz X 2009-07-21, 02:25

    Kloka ord Infra!
    Man har alltid ett val...om man inte har en viss obalans i hormonsystemet som arme BH tycks
    lida av...om man kan skylla på det alls egentligen..
    Varför klagarduva bh? Kan du förklara närmare? Rolling Eyes
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-07-21, 03:24

    Infra skrev:
    lazy skrev:
    Infra skrev:Lazy. Gilad får du inte se igen om du inte ser till att 1) alla gränsposteringar och vägspärrar i koncentrationslägren Västbanken och Gaza överges och soldaterna återvänder till kasernerna 2) alla israeler som begick krigsbrott i januari grips, ställs inför rätta och rannsakas 3) minst 600 av de 6000 palestinska barnfångarna i israeliska fängelser släpps och får återvända hem till sina föräldrar, om dessa fortfarande är i livet 4) rivningen av "muren" påbörjas
    5) bosätningarna börjar rivas och de militanta bosättare som motsätter sig detta grips och sätts i fängsligt förvar i avvaktan rannsakan och dom 5)rivningarna av palestinska hem i Östra Jerusalem avbryts 6)tortyren upphör i israeliska fängelser 7)det stulna vattnet leds tillbaka till regionens sanna urinvånare från bosättningar och från israel.

    Vad sägs om det till att börja med, Lazy?
    Jag tror inte heller att ngn
    kommer att få se Gilad Shalit igen av den enkla anledningen att han är nog
    avrättad för längesedan, Hamas har gjort ännu en blunder men de vet vad som
    skulle hända om det avslöjades så därför är det bättre att låtsas att han lever,
    jag kan vara en lika stor konspirationsteoretiker som du Infra. Wink

    Gnäll inte Lazy! Han kunde ha vägrat värnplikt i stället för att dra på sig uniformen till världens otäckaste attackarmé. Vari består hans värde - det människovärde som förnekades de 1400 dödsoffer som dina trosfränder mördade i januari?


    Jag vet inte vem du är eller var du kommer ifrån Infra men har du någon ide´ om vad värnplikt betyder?
    VärnPLIKT betyder att du måste göra det. Gör du det inte så åker du i fängelse. Det behövs en riktigt stark personlighet att stå emot detta. Om denna person som du hatar så mycket för att han bär en israelisk uniform nu är fången hos folk som hatar honom (precis som dig) för att han bär denna uniformen. Hur är de bättre när han inte får träffa någon som kan bekräfta att han lever eller är död. Hur vet de (eller du) att just han har gjort något fel?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-21, 10:43

    Infra skrev:13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Mdrar

    Snipe undslapp sig dessvärre:

    "Det JAG vänder mig emot är hamas totala sätt att enbart attackera CIVILA.....

    den dag det vore riktat mot militär skulle jag inte säga ett dugg om det, då vore det helt riktig kamp, men jag ser det inte som hedervärt att ex spränga en skolbuss med barn i luften...."

    Fy fan! Nu hånar du igen, Sniper. Att du har mage att blotta denna sida hos dig själv. jag skulle skämmas.Du hånar Palestinierna för att de inte har lika högteknologiska och träffsäkra vapen som fienden. Du vet också att EU, USA och FN blockerar vapenexport till palestinierna. Frågan blir då om du är beredd att verka för att pansarbrytande amnution mot israeliska tanks och luftvärnskanonoer till försvar mot de fega israeliska luftangreppen, kommer till stånd till den palestinska befolkningen? Nåå?

    Ditt förakt mot svaghet, Sniper, lyser igenom på varenda rad du skriver i detta ämne. Vad är det för personer, Sniper, som utmärks för förakt mot svaghet? Jo: faczistodida personlighetstyper i allmänhet och nazister i synnerhet. Hoppas du trivs i sällskapet.



    Försök inte låtsas som om du ömmar för barn. Du glömmer nämligen de 400 barn som dina telningar i "IDF" mördade i januari. Har aldrig hört ett knyst om dom från dig. Hycklare_! Får det plats 400 barn i en skolbuss? Jassså inte?

    Ditt förakt för svaghet Snipe, skämmer ut dig och avslöjar ditt sanna jag. Jag hoppas alla som sjunger din lov kommer till insikt om ditt rätta faczistoida ansikte!! Det vore inte en dag för tidigt!.


    Ok, med andra ord så vore det rättav oss skåningar att börja bomba DAGIS, SKOLOR osv i Småland och övriga sverige för att frigöra skåne?

    Att i kampen för att frigöra skåne mörda DIN oskyldiga familj med en sprängladdning?

    JAg föraklat INTE svaghet, men jag FÖRAKTAR sättet stt kämpa, att spränga en SKOLBUSS i luften, att skicvka självmordsbombare till en bröllopsfest helt utan militär närvaro, att skicka raketer riktade explicipt mot civila mål, säg är det inte en underbar kamp, ett väldigt fint sätt att kämpa för frihet?

    JAg tror INTE det, jag tror TVÄRTOM att den sortens kamp ger enbart negativa konsekvenser.....


    frågan är vilka personer är det som älskar att höra om självmordsbombare som spränger skolbarn i luften, vilka som hyllar mördande av civila som terrorvapen, trivs du i terroristsällskapet som bali och madridbombarna osv?

    Känns det skönt att hylla självmordsbombare?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-21, 12:19

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Denmodernanazismen


    Sniper använder bara våld mot `papperstavlor`. Dock har han ingenting emot att yxan går, bara han själv slipper hålla i skaftet.

    Jag låter andra bedömma Snipes förbehållslösa stöd till en skurkstats rasistiska regering och dess folkmordspolitik. Sådant talar för sig själv.

    Jag är så nöjd, så nöjd att Snipe själv avslöjar sitt fazcistoida innersta.

    By the way: jag har tydligt förklarat för en viss Mimra att jag i princip inte har nåt emot skåningar.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-21, 12:33

    Så för att jag fördömer självmordsbombare som dödar barn och oskyldiga stöder jag Israel?

    Du däremot verkar stödja dessa dåd, ser du det som en FIIIIN kamp att medvetet koncentrera sig på att döda barn och oskyldiga?

    Jag skulle hellre se en FREDLIG kamp, som med all säkerhet skulle fungera bättre, men den BLODTÖRSTIGE det är DU......
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  blueheaven 2009-07-21, 12:43

    Infra är ju helt från vettet, vore det inte skönt att kunna säga det rakt ut Sniper?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-21, 12:47

    blueheaven skrev:Infra är ju helt från vettet, vore det inte skönt att kunna säga det rakt ut Sniper?

    Var ligger det, jag vet var Göinge ligger, men vettet? Very Happy

    btw den som verkligen står för VÅLD och död är ju Infra, jag ser hellre att man med fredliga medel försöker komma fram till en lösning, UTAN blodsutgjutelse, Infra förhärligar och stöder ju sprängandet av skolbussar som en fin kamp....
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-21, 13:07

    blueheaven skrev:Infra är ju helt från vettet, vore det inte skönt att kunna säga det rakt ut Sniper?

    Hoppsan! Där kom det visst en spyklick igen från BH.
    Snipe aplåderar.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-21, 13:11

    Infra skrev:
    blueheaven skrev:Infra är ju helt från vettet, vore det inte skönt att kunna säga det rakt ut Sniper?

    Hoppsan! Där kom det visst en spyklick igen från BH.
    Snipe aplåderar.

    Applåderar?
    Är du helt och hållet uppfylld av hat eftersom du inte förstår att jag tog udden av hans inlägg genom att istället få det att vara varifrån man var?

    Nu börjar jag faktiskt undra....

    Hur är det Infra tycker du att det är en fin kamp att spränga oskyldiga med självmordsbombare?
    Tycker du att kamp SKA föras mot civila istället för mot militär?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  blueheaven 2009-07-21, 13:11

    Infra skrev:
    blueheaven skrev:Infra är ju helt från vettet, vore det inte skönt att kunna säga det rakt ut Sniper?

    Hoppsan! Där kom det visst en spyklick igen från BH.
    Snipe aplåderar.

    Du ljuger visst rätt friskt också Infra ingår det i avgrundsvänsterns strategi?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-21, 13:18

    Sporrad av sina mest hängivna vapendragare, B-H och Fultruten, förtsätter Snipe att ösa skit över frihetstörstande människor.

    Jag missbedömde Snipe. Jag trodde han var rädd om den lilla respekt han återvunnit på TESTAREN. Jag hade fel.

    Förmodligen är Corven på semester en vecka eller mer. Då tycker Snipe att han kan bära sig åt som ett svin här inne. Men kom inte och säg att jag inte varnade för prickskytten.


    Senast ändrad av Infra den 2009-07-21, 14:15, ändrad totalt 1 gång

    Sponsored content


    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 21:54