Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
boopi
ANNA2LINK
Redvictory
MartinLindgren
fredrik rahm70
9 posters

    Lågt förtroende för Sahlin

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-01, 11:14

    Lågt förtroende för Sahlin

    Väljarnas förtroende för socialdemokraternas partiledare Mona Sahlin minskar, enligt en opinionsundersökning från Synovate, som publiceras i Dagens Nyheter.

    Väljarnas förtroende för socialdemokraternas partiledare Mona Sahlin minskar, enligt en opinionsundersökning från Synovate, som publiceras i Dagens Nyheter.

    På fyra frågor om vem som är bäst lämpad att vara statsminister tror klart flest på Fredrik Reinfeldt.

    63 procent av de drygt tusen tillfrågade svarar till exempel att Reinfeldt är bäst på att leda regeringens arbete. 22 procent svarade Sahlin.

    Synovates opinionsanalytiker Nicklas Källebring säger till DN att alla turerna kring samarbetet med Miljöpartiet och Vänsterpartiet har skadat Mona Sahlin.





    lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 11:31

    Varför startar du upp så många Mona Sahlin trådar, nu har du fem samtidigt? No
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  Redvictory 2009-03-01, 11:46

    martin7lindgren skrev:Varför startar du upp så många Mona Sahlin trådar, nu har du fem samtidigt? No

    Du vet väl att fredrik_rahm är besatt av Mona Sahlin? det är därför jag är lur på om han är Blåfront på AB Forum! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 12:10

    Nu kom Mr.Raahhhmmmm..., med sin 5:e anti Mona Sahlin tråd! Arrow Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    1: Är Mona Sahlin rätt partiledare? Like a Star @ heaven
    2: Mona Sahlin drabbad av ännu en motgång? Like a Star @ heaven
    3: Internt storbråk om Monas val? Like a Star @ heaven
    4: Mona va? Like a Star @ heaven
    5: Lågt förtroende för Sahlin? Like a Star @ heaven
    Hela 5 trådar om samma ämne, 5 trådar som kunde varit en! Arrow Like a Star @ heaven
    Så visst verkar Mr. Raahhhmmmsssss..., anti hata Mona kampanj nå höga höjder! No Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Vem?

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-03-01, 15:30

    Vem ska vara sossarnas ledare anser Fredrik Rahm då??? Anna Lindh lever inte längre, Margot Wallström vill inte... En man vill nog inte partiet ha nu...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-01, 15:44

    ANNA2LINK skrev:Vem ska vara sossarnas ledare anser Fredrik Rahm då??? Anna Lindh lever inte längre, Margot Wallström vill inte... En man vill nog inte partiet ha nu...

    Bodström var ju på tal ett tag.. annars tror jag många verkar längta efter göran persson Igen.. valboskap har erkänt kort minne^^


    Annars är det ju gott om fuskade misslyckade och avsatta politiker inom (S) anna sjödin kanske=)

    Och nu är ju tappet inte enkom pga mona utan avsaknaden av POLITIK och nya idéer och visioner med..Samt "samarbetet" med vänster och Mp som är som dag och natt i sina ideologier vilket ej kan leda till NÅN gemensam politik.

    vilket valboskapen ej verkar bry sig om.



    Lågt förtroende för Sahlin Kossa
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sossarna

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-03-01, 16:04

    Jag är ganska säker på att sossarna inte vill ha tillbaka GP. Sen läste du nog inte vad jag skrev Fredrik mot slutet. Sossarna vill nog inte ha en manlig ledare nu...

    Sen lovar jag dig att den rödgröna politiken kommer att presenteras mer och mer tydligt snart... Det handlar om taktik mycket i politiken...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-01, 16:09

    ANNA2LINK skrev:Jag är ganska säker på att sossarna inte vill ha tillbaka GP. Sen läste du nog inte vad jag skrev Fredrik mot slutet. Sossarna vill nog inte ha en manlig ledare nu...

    Sen lovar jag dig att den rödgröna politiken kommer att presenteras mer och mer tydligt snart... Det handlar om taktik mycket i politiken...


    som sagt manlig eller kvinnlig.. det är väl rätt person och ledarskap det skall handla om INTE "könskvotering" (falsk "jämlikhet")

    Ja tyskarna hoppades 1944-45 på ett "supervapen" ända fram till allt föll ihop.. en liknande mentalitet inom rödgröna om politiken.

    Berätta gärna vad (s) mp och (v) har för gemensamt i politiken för än så länge har inget sånt synts till.. snarare tvärt om..En röra utan like som drar åt olika håll i det mesta, förutom åt Maktens köttgrytor.

    MONA Sahlin pratar mycket om Tydlighet men det är VÄLKÄNT att denna proffspolitiker är notoriskt luddig och faktiskt ej har några åsikter om nått...25ÅRS politisk "karriär" är beviset.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Fredrik

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-03-01, 16:51

    Javisst ska en bra person som är lämpad för att vara ledare vara det, oavsätt om det är en man eller kvinna. Men eftersom inte sossarna har haft en kvinlig ledare så är det dags nu att ha det. Det ligger i tiden alltså... Sen har ju Mona varit med länge i politiken och har stor erfarenhet. Nästa ledare på tur kanske är Bodström. Det har jag inget emot. Han är duktig anser jag.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-01, 16:56

    ANNA2LINK skrev:Javisst ska en bra person som är lämpad för att vara ledare vara det, oavsätt om det är en man eller kvinna. Men eftersom inte sossarna har haft en kvinlig ledare så är det dags nu att ha det. Det ligger i tiden alltså... Sen har ju Mona varit med länge i politiken och har stor erfarenhet. Nästa ledare på tur kanske är Bodström. Det har jag inget emot. Han är duktig anser jag.
    vad har mona erfarenhet av?

    ledarskap??

    att säga rätt saker?

    åsikter??

    sanningen är ju att mona är en extremt misslyckad politiker som kritiseras ganska grovt internt, det gick t.o,m rykten att det var GP som tipsade o "toblerone affären" ekom för att bli av med henne..



    så man skall liksom kvotera in en klart OLÄMPLIG ledare för att det var dags??

    ja ni fick ju mona vilket bevisar att kvotering inte är bra..

    Bodstöm är grundaren till kontroll sverige..och inte många tror på denna.

    sedan kan du FÖRSÖKA att svara på resten anna.. eller är du valboskap som anser att en kjol i rätt färg är viktigare än politiken??=)
    boopi
    boopi


    Antal inlägg : 33
    Join date : 09-02-19

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  boopi 2009-03-01, 21:53

    Hmm e salin stalins dotter ? Laughing RÄTT LIKT cheers
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  Regndrottning 2009-03-02, 15:32


    Det är tyvärr tunnsått med tunga namn inom SAP just nu.

    Sahlin är inte bra, GP vill ingen ha tillbaka, Bevare mig väl för Bodström!!!


    queen
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-02, 15:34

    Regndrottning skrev:
    Det är tyvärr tunnsått med tunga namn inom SAP just nu.

    Sahlin är inte bra, GP vill ingen ha tillbaka, Bevare mig väl för Bodström!!!


    queen

    anna sjödin.. har alla kvaliteter.. avsatt polisanmäld bortgjord och infödd politiker i ssu..*skrattar*

    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  Thors 2010-02-21, 18:50

    UPP!!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  x-medborgare 2010-02-21, 18:51

    Ja sannerligen och trotts detta slår dom fingrarna på alliansen vad kan det bero på ?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  berralarzon 2010-02-24, 19:33

    Upp

    Sponsored content


    Lågt förtroende för Sahlin Empty Sv: Lågt förtroende för Sahlin

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 01:56