Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Turkiet är lösningen....

    avatar
    brisad


    Antal inlägg : 10
    Join date : 09-03-09

    Turkiet är lösningen.... Empty Turkiet är lösningen....

    Inlägg  brisad 2009-06-01, 15:50

    Jag tittade nyligen på SVT's program "korrespondenterna" och har varje gång jag sett detta inslag i SVT fått konstiga vibbar. Uppskattar högt alla de uppslag de följer upp, men de tycks liksom stranda på halva vägen. Nästan alltid.

    Nyligen hörde jag journalisten Erika Bjerström säga att Europas låga nativitet ska lösas med Turkiets inträde i EU. Vet hon att Turkiet än idag förnekar den etniska rensningen av Armenier som ägde rum 1915? Vet hon vilken liten docka Turkiet är i händerna på USA? Verkar inte så. Jag har all respekt för Turkiets unga som vill bli ett med Europa, men de får lära de gamla hundarna sitta först!

    Vad tycker du?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Turkiet är lösningen.... Empty Sv: Turkiet är lösningen....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-01, 16:17

    Vem vet, vem som ska lära vem?
    Nu är ju alla unga framtiden, det gäller väl även Turkiets unga,
    Så kanske det är dom unga som ska lära dom gamla sitta?

    Sen vet vi ju inte om dom gammla kanske t.o.m kommer gilla det nya, och därmed tacka sina unga för dom stog på sig och valde rätt väg att gå! Wink
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Turkiet är lösningen.... Empty Sv: Turkiet är lösningen....

    Inlägg  Dao 2009-06-01, 18:23

    Håller med Brisad här!

    Sponsored content


    Turkiet är lösningen.... Empty Sv: Turkiet är lösningen....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 22:57