Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
SiP
Corven
Susz X
MartinLindgren
blueheaven
GustavAnder
Redvictory
RedCloud
x-medborgare
13 posters

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-28, 09:44

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???
    Här inne är det ju bara lekstuga.
    kom till testaren.
    trivs man inte finns det ju inget som tvingar en kvar.
    Men pröva ingen dör av nya erfarenheter.
    Som en vettig diskution tex..

    http://testaren.swedishforum.net/forum.htm

    Eller har ni inget att säga ???
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  RedCloud 2009-05-28, 10:10

    Jag tror det är så enkelt att de VET att de inte kan uppföra sig och argumentera.
    Gustav Ander kan ju tex inte skriva ett (1) enda inlägg utan att idiotförklara motdebattören. han kanske ska hållas här ?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  Redvictory 2009-05-28, 10:17

    Det är ett klart bevis på vilka som ej kan debattera utan att komma med idiotanklagelser och personangrepp! men det finns ju hopp om vissa
    ni vet vilka jag menar! Very Happy
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-28, 10:19

    Ja vi har ju några men flera vinkligar är aldrig fel i en diskution oavsett vilken politisk åskådning man har
    fast utan oförskämdheter.. Men det är kanske en utopi ?????
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty 5 åringar

    Inlägg  GustavAnder 2009-05-28, 10:27

    Och var när och i vilken fråga har någon vänster försökt, klarat av, eller varit kapabel till diskussion ? Ni saknar de mest rudimentära kunskaper , och kan inte erkänna de mest grundläggande fakta som det finns konsensus om .

    Och, efter det vidriga äckelsvin beteende som vissa störda "obehöriga" vänster sysslat med , nicknapping och annat, så får ni nog sitta där på er gödselstack själv.
    Säg hej till svinen när de lämnar er ensamma.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-28, 10:29

    GustavAnder skrev:Och var när och i vilken fråga har någon vänster försökt, klarat av, eller varit kapabel till diskussion ? Ni saknar de mest rudimentära kunskaper , och kan inte erkänna de mest grundläggande fakta som det finns konsensus om .

    Och, efter det vidriga äckelsvin beteende som vissa störda "obehöriga" vänster sysslat med , nicknapping och annat, så får ni nog sitta där på er gödselstack själv.
    Säg hej till svinen när de lämnar er ensamma.

    Nämen vad trevligt ha en bra dag du med Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty ö?

    Inlägg  GustavAnder 2009-05-28, 10:38

    x-medborgare skrev:
    GustavAnder skrev:Och var när och i vilken fråga har någon vänster försökt, klarat av, eller varit kapabel till diskussion ? Ni saknar de mest rudimentära kunskaper , och kan inte erkänna de mest grundläggande fakta som det finns konsensus om .

    Och, efter det vidriga äckelsvin beteende som vissa störda "obehöriga" vänster sysslat med , nicknapping och annat, så får ni nog sitta där på er gödselstack själv.
    Säg hej till svinen när de lämnar er ensamma.

    Nämen vad trevligt ha en bra dag du med Very Happy

    Diskussioner om "en bra dag" vädret och era eventuella toalettbesök är väl de ämnen som vänster klara av att diskutera, håll er till det.
    Ha en bra dag du också, obs, glöm inte att ta på regnkläder om det regnar ute annars blir du våt.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  RedCloud 2009-05-28, 10:40

    Recykling:

    Gustav Ander kan ju tex inte skriva ett (1) enda inlägg utan att idiotförklara motdebattören. han kanske ska hållas här ?
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-28, 10:47

    GustavAnder skrev:
    x-medborgare skrev:
    GustavAnder skrev:Och var när och i vilken fråga har någon vänster försökt, klarat av, eller varit kapabel till diskussion ? Ni saknar de mest rudimentära kunskaper , och kan inte erkänna de mest grundläggande fakta som det finns konsensus om .

    Och, efter det vidriga äckelsvin beteende som vissa störda "obehöriga" vänster sysslat med , nicknapping och annat, så får ni nog sitta där på er gödselstack själv.
    Säg hej till svinen när de lämnar er ensamma.

    Nämen vad trevligt ha en bra dag du med Very Happy

    Diskussioner om "en bra dag" vädret och era eventuella toalettbesök är väl de ämnen som vänster klara av att diskutera, håll er till det.
    Ha en bra dag du också, obs, glöm inte att ta på regnkläder om det regnar ute annars blir du våt.

    Du ingen fara jag är både vattentät och krympfri... Very Happy
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  blueheaven 2009-05-28, 11:06

    De som vill diskutera ur olika synvinklar finns antagligen här medan de som är måna om att dunka rygg håller till på något modererat forum! Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  RedCloud 2009-05-28, 11:08

    "De som vill diskutera ur olika synvinklar finns antagligen här "

    Du menar dumhögerns eccesser i invektiv ?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  blueheaven 2009-05-28, 11:10

    RedCloud skrev:"De som vill diskutera ur olika synvinklar finns antagligen här "

    Du menar dumhögerns eccesser i invektiv ?

    Nej det menar jag inte!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-28, 11:11

    Till testaren varför det? Vad är det som är vettigare där?
    Själv blev jag ju avstängd utan att ha postat ett enda inlägg?

    Självklart förstår jag den passningen! Twisted Evil


    Men så klart testaren har ju sträckt ut handen och erbjudit mig komma krypande
    tillbaks och regga mig igen! Wink


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-28, 11:13, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-28, 11:12

    blueheaven skrev:De som vill diskutera ur olika synvinklar finns antagligen här medan de som är måna om att dunka rygg håller till på något modererat forum! Wink

    för det första hur många vettiga diskutioner finns det just nu.
    och jag skiter i vem som sabbar vad seriöst?
    Det är modurerat bara för sådant som är rena personliga kränkningar och som inte på något sätt för fram eller stärker debattens sakfrågor.
    Och om en sådan modurering skrämmer ja då finns ju lunarstorm och sådant eller varför inte AC-bladet Very Happy


    Senast ändrad av x-medborgare den 2009-05-28, 11:18, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-28, 11:17

    [quote="martin7lindgren"]Till testaren varför det? Vad är det som är vettigare där?
    Själv blev jag ju avstängd utan att ha postat ett enda inlägg?

    Självklart förstår jag den passningen! Twisted Evil


    Men så klart testaren har ju sträckt ut handen och erbjudit mig komma krypande
    tillbaks och regga mig igen! Wink
    [/quot

    INGEN HAR BETT DIG KRYPA...Du har fått en förklaring hur det gick till och ja det var fel ingen skall bli raderad utan att han själv ber om det direkt till forumet.
    Men jag har en viss förståelse för att det blev som det blev för du skrev klart och tydligt i flertalet inlägg att du ville inte vara med.Även om jag inte försvarar det såå vad vill du ha mera ????
    e]
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  blueheaven 2009-05-28, 11:25

    x-medborgare skrev:
    blueheaven skrev:De som vill diskutera ur olika synvinklar finns antagligen här medan de som är måna om att dunka rygg håller till på något modererat forum! Wink

    för det första hur många vettiga diskutioner finns det just nu.
    och jag skiter i vem som sabbar vad seriöst?
    Det är modurerat bara för sådant som är rena personliga kränkningar och som inte på något sätt för fram eller stärker debattens sakfrågor.
    Och om en sådan modurering skrämmer ja då finns ju lunarstorm och sådant eller varför inte AV-bladet Very Happy

    Det är givetvis önskvärt att det skulle råda en bättre ton många gånger men människor är olika en del är burdusa andra vill inte stöta sig med någon medan en del enbart vill gnabbas, man måste nog ta det för vad det är vill man diskutera seriöst så kan jag inte se att det är något som hindrar dig!

    Problemet med modererade forum är att det blir för mainstream, för utslätat och har man en annan mening så gör man bäst i att hålla tyst eftersom man inte vill ha 9 av 10 emot sig!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-28, 11:28

    blueheaven skrev:
    x-medborgare skrev:
    blueheaven skrev:De som vill diskutera ur olika synvinklar finns antagligen här medan de som är måna om att dunka rygg håller till på något modererat forum! Wink

    för det första hur många vettiga diskutioner finns det just nu.
    och jag skiter i vem som sabbar vad seriöst?
    Det är modurerat bara för sådant som är rena personliga kränkningar och som inte på något sätt för fram eller stärker debattens sakfrågor.
    Och om en sådan modurering skrämmer ja då finns ju lunarstorm och sådant eller varför inte AV-bladet Very Happy

    Det är givetvis önskvärt att det skulle råda en bättre ton många gånger men människor är olika en del är burdusa andra vill inte stöta sig med någon medan en del enbart vill gnabbas, man måste nog ta det för vad det är vill man diskutera seriöst så kan jag inte se att det är något som hindrar dig!

    Problemet med modererade forum är att det blir för mainstream, för utslätat och har man en annan mening så gör man bäst i att hålla tyst eftersom man inte vill ha 9 av 10 emot sig!

    Ja det är därför det behöver bli 10/10Jo det hindrar en seriös diskution på detta forum just för att 8 av tio inlägg är rena dagis inlägg..
    vilket stör förbaskat mycket
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-28, 11:29

    Ja vet ju vad jag hade gjort om jag varit Sniper och numera moderator,
    Med vet skapen om hur det blev, kanske gått ut och lovat att det inte blir något mer fyllo och knarkar skit från hans sida mot mig!

    Inte bara komma med sedvanligt skyll dig själv, och mena du kan ju regga dig igen,
    något som känns som att komma krypande för mig,

    Är det så djävla svårt att förstå, jag tar avstängningen personligt, eftersom det drabbade mig och ingen annan,

    Enda anledningen är alltså att jag inte köper att bli uthängd som fyllo och knarkare, efter som jag inte är det,
    Och det är just den kritik mot det tilltaget som ledde till avstängning, med motiveringen att det var ju det jag ville,

    Hade det varit så, hade jag väl inte reggat mig första gången!
    Sen är ju det mesta sagt om den här frågan!
    Jag besvärar väl ingen som är medlem där!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-28, 11:33

    martin7lindgren skrev:Ja vet ju vad jag hade gjort om jag varit Sniper och numera moderator,
    Med vet skapen om hur det blev, kanske gått ut och lovat att det inte blir något mer fyllo och knarkar skit från hans sida mot mig!

    Inte bara komma med sedvanligt skyll dig själv, och mena du kan ju regga dig igen,
    något som känns som att komma krypande för mig,

    Är det så djävla svårt att förstå, jag tar avstängningen personligt, eftersom det drabbade mig och ingen annan,

    Enda anledningen är alltså att jag inte köper att bli uthängd som fyllo och knarkare, efter som jag inte är det,
    Och det är just den kritik mot det tilltaget som ledde till avstängning, med motiveringen att det var ju det jag ville,

    Hade det varit så, hade jag väl inte reggat mig första gången!
    Sen är ju det mesta sagt om den här frågan!
    Jag besvärar väl ingen som är medlem där!

    Nej självklart besvärar du ingen att du är här.eller dem som är där och sjävklart har du rätten att göra som du vill.
    Och jag håller med dig saken är utaggerad. Very Happy
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  Susz X 2009-05-28, 11:43

    Det är väl så att dessa tror att de kan bibehålla makten genom att skapa negativ stress,
    förnedra etc...
    Samtidigt är det väl bra att den rätta nunan visar sig..Kan det bli tydligare?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  blueheaven 2009-05-28, 11:48

    Susz X skrev:Det är väl så att dessa tror att de kan bibehålla makten genom att skapa negativ stress,
    förnedra etc...
    Samtidigt är det väl bra att den rätta nunan visar sig..Kan det bli tydligare?

    Ja lite tydligare kan du allt bli!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  blueheaven 2009-05-28, 11:56

    x-medborgare skrev:

    Ja det är därför det behöver bli 10/10Jo det hindrar en seriös diskution på detta forum just för att 8 av tio inlägg är rena dagis inlägg..
    vilket stör förbaskat mycket

    Jomen titta jag håller med dig, det stör mig också men jag menar att det är något man måste lära sig kunna hantera, den enda man kan ändra eller påverka är sig själv!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-28, 12:05

    blueheaven skrev:
    x-medborgare skrev:

    Ja det är därför det behöver bli 10/10Jo det hindrar en seriös diskution på detta forum just för att 8 av tio inlägg är rena dagis inlägg..
    vilket stör förbaskat mycket

    Jomen titta jag håller med dig, det stör mig också men jag menar att det är något man måste lära sig kunna hantera, den enda man kan ändra eller påverka är sig själv!

    tja hantera varför skulle jag det...bättre då att söka efter nått annat.
    Därför tror jag på testaren modureringen handlar inte om åsikter utan enbart för rena person angrepp som inget har med ämnet att göra.
    det handlar inte om att man tex om man svarar "å du din idiot fattar du inte vad jag säger!!!" det är ett språkbruk som ingår i stridens hetta,
    Men det handlar om rena elaka person angrepp egenskaper man tillskriver folk pga åsikt inte för att det är sant slutsatser som tas till för att man inget mera har att säga.
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  Corven 2009-05-28, 12:12

    martin7lindgren skrev:

    Enda anledningen är alltså att jag inte köper att bli uthängd som fyllo och knarkare, efter som jag inte är det,

    Nu sa aldrig Sniper att du är knarkare och fyllo.

    Det här skrev Sniper i ett svar på ett inlägg från dig Martin. I Maud Olofssontråden. En inlägg där du krävde att få tycka vad du ville. Sniper skrev då vad han tyckte, vilken han är i sin fulla rätt att göra. Att tycka att någon låter som något är inte det samma som att påstå att någon ÄR något.


    Sniperace skrev:
    martin7lindgren skrev:Vadå ge mig, jag tycker Sniper låter som en blåing, och det har fan inte du med att göra Regndrottning! No
    Jag tycker vad jag vill, så sköter du din bit! Wink

    Och jag tycker du låter som en amfetaminknaprande lallande intelligensbefriad gnällfis!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-28, 13:50

    alldeles riktigt corven det var ett av inläggen, sen att du lyfter fram inlägget nu igen, gör att jag ber dig, dra åt helvete,
    Vet precis vad du är ute efter, men du bestämer tonen corven! Twisted Evil


    Sen vet ju inte jag varför du och ditt testaren slår ifrån er hela tiden om ni inte anser er gjort några fel, No

    MITT TIPS ÄR ÅTERIGEN, LÄGG NER NU?
    Testaren klarar sig utmärkt utan mig,
    Jag klarar mig utan testaren!

    Sponsored content


    Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ??? Empty Sv: Finns det inga höger anhängare som faktiskt vill diskutera ???

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 06:35