Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
Dao
womanlover
Susz X
DirtyDog
Regndrottning
blueheaven
MartinLindgren
Kakmonstret
kanaljen
R.O.F.L
lazy
Infra
KickTheRasist
17 posters

    Calls to end Israel may incur jail term

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  lazy 2009-05-29, 12:13

    Fel infra, om du verkligen klickade på länken så såg du
    också att där finns en klickbar rapport från UD i vilken
    även Israels mindre goda sidor kommer fram.

    Svenska UD uppmärksammade redan förra året, i en rapport hur Hamas behandlar påstådda kollaboratörer och enligt den israeliska tidningen Jerusalem Posts källor har den aggressiva situationen nu eskalerat.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  Infra 2009-05-29, 12:23

    lazy skrev:Fel infra, om du verkligen klickade på länken så såg du
    också att där finns en klickbar rapport från UD i vilken
    även Israels mindre goda sidor kommer fram.

    Svenska UD uppmärksammade redan förra året, i en rapport hur Hamas behandlar påstådda kollaboratörer och enligt den israeliska tidningen Jerusalem Posts källor har den aggressiva situationen nu eskalerat.

    Min kritik av dina lögner och den artikel du länkar till kvarstår.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  lazy 2009-05-29, 12:42

    Så UD:s rapport är lögner? I så fall borde du ta kontakt
    med dom så att de kan rätta till sina misstag. Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-29, 15:28

    Madame Lazy är sedvanligt ute på en flygtur på sin bevingade häst med horn i pannan,
    Hon stödjer helt enkelt sina meningsfränder, Mr. Kanalj är en av dom!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-29, 15:30

    Borgarnas UD med Carl Bildt i spetsen råder det ju delade meningar om runt om i världen!
    Så även här hemma!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  blueheaven 2009-05-29, 15:30

    martin7lindgren skrev:Madame Lazy är sedvanligt ute på en flygtur på sin bevingade häst med horn i pannan,
    Hon stödjer helt enkelt sina meningsfränder, Mr. Kanalj är en av dom!

    Martin har nu blivit en mellanöstern expert också! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-29, 16:03

    Expert är väl att ta i, men visst är jag så pass allmänt upplyst man kan vara,
    Man följer ju med vad som händer runt om i världen, eller hur?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-29, 22:37

    Han är iaf inte expert på mytologiska djur....

    Antingen en pegasus... flygande häst, eller en enhörning.....horn i pannan.

    Två djur, inte ett....


    queen
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-29, 22:40

    Regndrottning skrev:Han är iaf inte expert på mytologiska djur....

    Antingen en pegasus... flygande häst, eller en enhörning.....horn i pannan.

    Två djur, inte ett....


    queen



    Det är Pegasus!!

    Och han menar så ...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-29, 22:45

    lazy skrev:Jag har aldrig uppfattat Kanaljen som den sorts rasist som du
    vill förmedla Infra, vi har haft olika åsikter när det gäller
    SD och deras hemsida men jag har inte uppfattat honom som en
    person som skulle gå i främsta ledet när det gäller att motarbeta
    vanliga muslimer, däremot islamister och där håller jag med till
    100%.



    Det är klart att du ser inget nazistisk i hans utalande
    för att ni Israeliter har likadnt åsikt om Muslimer till
    exempel ..


    Det patetiska med dig att du suger åter igen nazze "kuk"
    fast den samma "kuken" har bränt 6.000.000 av dina "ancestors"

    Har judarna börjat gilla Mein Kampf kanske ??
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  Infra 2009-05-30, 08:47

    lazy skrev:Inte är krav på bevis för mycket begärt.

    http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/102007-hamas

    Lazys länk: En ren förfalskning! Hon kommer dragande med gammal propagandaskit från 2008 och vill göra gällande att detta sker idag. Här har vi det ultimata beviset på Lazys mytomaniska karaktärsstörning.

    Med "nyheter 24" är det nämligen så ställt, att slår du upp vilken artikel som helst (ny eller gammal) så visar alltid "Nyheter 24" nuvarande datum och tid högst upp i bild. Oavsett om det är en sida från 2005 eller 2007 du fått upp så visas inget datum för bilden eller reportaget utan du får helt enkelt nöja dig med datum. och tidsangivelse analog med din klocka på datorn.

    Detta kan för den kunskapssökande misstolkas som datum för artikelpubliceringen vilket det alltså aldrig är i "Nyheter 24". Detta fakrum utnyttjar Lazy för att sprida förvirring och desinformation. Så helt i linje med hennes lömska lögnpropaganda. Vem kan förresten begära saklighet av Lazy? Då skulle hon ju ej ha nåt att säga. Gå aldrig in på Lazys länkar utan rejäl beredskap för att du kommer att stöta på nåt tillrättalagt djävulstyg.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  DirtyDog 2009-05-30, 11:31

    Infra skrev:
    lazy skrev:Inte är krav på bevis för mycket begärt.

    http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/102007-hamas

    Lazys länk: En ren förfalskning! Hon kommer dragande med gammal propagandaskit från 2008 och vill göra gällande att detta sker idag. Här har vi det ultimata beviset på Lazys mytomaniska karaktärsstörning.

    Med "nyheter 24" är det nämligen så ställt, att slår du upp vilken artikel som helst (ny eller gammal) så visar alltid "Nyheter 24" nuvarande datum och tid högst upp i bild. Oavsett om det är en sida från 2005 eller 2007 du fått upp så visas inget datum för bilden eller reportaget utan du får helt enkelt nöja dig med datum. och tidsangivelse analog med din klocka på datorn.

    Detta kan för den kunskapssökande misstolkas som datum för artikelpubliceringen vilket det alltså aldrig är i "Nyheter 24". Detta fakrum utnyttjar Lazy för att sprida förvirring och desinformation. Så helt i linje med hennes lömska lögnpropaganda. Vem kan förresten begära saklighet av Lazy? Då skulle hon ju ej ha nåt att säga. Gå aldrig in på Lazys länkar utan rejäl beredskap för att du kommer att stöta på nåt tillrättalagt djävulstyg.
    Förfalskning?
    Du är VERKLIGEN en märklig figur som STÄNDIGT slänger ur dig FELAKTIGA påståenden. Very Happy
    Om vi tar länken ovan t.ex. så står (SOM VANLIGT!) publiceringsdatum nederst i reportaget. (Publicerat: 2009-01-05 11:01 )

    Så blir inte ditt föregående inlägg verkligen ett MONUMENT över din dumhet? Smile

    När man talar om vad som händer i Sverige IDAG så syftar man inte endast på vad som händer idag LÖRDAG utan det kan även innefatta det som hände igår och även i BÖRJAN av året. Likadant är det med uttrycket "i dagsläget".
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-30, 11:39

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:Inte är krav på bevis för mycket begärt.

    http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/102007-hamas

    Lazys länk: En ren förfalskning! Hon kommer dragande med gammal propagandaskit från 2008 och vill göra gällande att detta sker idag. Här har vi det ultimata beviset på Lazys mytomaniska karaktärsstörning.

    Med "nyheter 24" är det nämligen så ställt, att slår du upp vilken artikel som helst (ny eller gammal) så visar alltid "Nyheter 24" nuvarande datum och tid högst upp i bild. Oavsett om det är en sida från 2005 eller 2007 du fått upp så visas inget datum för bilden eller reportaget utan du får helt enkelt nöja dig med datum. och tidsangivelse analog med din klocka på datorn.

    Detta kan för den kunskapssökande misstolkas som datum för artikelpubliceringen vilket det alltså aldrig är i "Nyheter 24". Detta fakrum utnyttjar Lazy för att sprida förvirring och desinformation. Så helt i linje med hennes lömska lögnpropaganda. Vem kan förresten begära saklighet av Lazy? Då skulle hon ju ej ha nåt att säga. Gå aldrig in på Lazys länkar utan rejäl beredskap för att du kommer att stöta på nåt tillrättalagt djävulstyg.
    Förfalskning?
    Du är VERKLIGEN en märklig figur som STÄNDIGT slänger ur dig FELAKTIGA påståenden. Very Happy
    Om vi tar länken ovan t.ex. så står (SOM VANLIGT!) publiceringsdatum nederst i reportaget. (Publicerat: 2009-01-05 11:01 )

    Så blir inte ditt föregående inlägg verkligen ett MONUMENT över din dumhet? Smile



    Egentligen vad spelar det för roll om Infra har missat datumet och år
    för publicering?

    Lazy sprider ändå Jude propaganda här omkring ...

    Jag tycker att Hamas gör helt rätt , föredrar och avskum skall avrättas och jag vet
    vad vi gjorde med föredrar svin vi var inte snälla heller.


    En föredrar insekt ät värre än en soldat från främmande makt!!




    Det är fullt accepterat i ett krig.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  DirtyDog 2009-05-30, 11:51

    KickTheRasist skrev:Egentligen vad spelar det för roll om Infra har missat datumet och år
    för publicering?
    Kan det möjligen vara att HELA inlägget bygger på FELAKTIGHETER från HANS sida? Det var ju datumet som HELA hans inlägg bygger på och dessutom på hur det är FÖRFALSKAT. Laughing Laughing Laughing
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-30, 11:57

    DirtyDog skrev:
    KickTheRasist skrev:Egentligen vad spelar det för roll om Infra har missat datumet och år
    för publicering?
    Kan det möjligen vara att HELA inlägget bygger på FELAKTIGHETER från HANS sida? Det var ju datumet som HELA hans inlägg bygger på och dessutom på hur det är FÖRFALSKAT. Laughing Laughing Laughing


    Ibland får man fel indikerat från visa personer vilka ljuger
    och sprider propaganda.

    Så jag faktisk förstår att Infra vill inte
    ens titta på propaganda länkar, därav denna fel som resultat som han gjorde nu
    och denna får acceptans från min sidan faktisk !!
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  DirtyDog 2009-05-30, 12:41

    KickTheRasist skrev:Så jag faktisk förstår att Infra vill inte ens titta på propaganda länkar, därav denna fel som resultat som han gjorde nu och denna får acceptans från min sidan faktisk !!
    Vem är förvånad? Very Happy

    Själv anser jag att "det ultimata beviset på Lazys mytomaniska karaktärsstörning" blev precis MOTSATSEN, nämligen det ultimata beviset på Infras mytomaniska karaktärsstörning. Laughing Laughing Laughing

    Skämt åsido, han hade FEL helt enkelt. IGEN!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  lazy 2009-05-30, 18:18

    KTR:s inlägg vill jag inte ens citera, räcker att se det i
    tryck en gång men han har verkligen missuppfattat en hel
    del när det gäller nazismen el. har han "bara" blandat ihop
    folken?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Amin_Al-Husseini
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  lazy 2009-05-30, 18:43

    Till Infra, ang. propaganda så lägger jag in det nu så att
    skillnaden kan ses tydligt o klart. Bild och text säger
    allt. Wink

    http://www.daylife.com/photo/05uh8Up24L1U1?q=palestinian
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  Infra 2009-05-30, 21:42

    Lazy goes:
    "KTR:s inlägg vill jag inte ens citera, räcker att se det i
    tryck en gång men han har verkligen missuppfattat en hel
    del när det gäller nazismen el. har han "bara" blandat ihop
    folken?"


    Lazy! Vad är det KTR har missuppfattat när det gäller
    nazismen som du tydligen fattar bättre?


    http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_en_101.html
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-30, 23:41

    Ja jisses, Regndrottning dundrar på, han är inte expert på...?
    man behöver inte vara expert jämt, fantasin får också flöda,
    Har du någon fantasi Regndrottning?

    Men visst kanske den bevingade häste med ett horn i pannan är min skapelse,
    Så mycket bättre!
    Men du har ju dina kelgrisar dom blåa råttorna!


    Sen undrar ju jag, har jag gjort dig något illa frun?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  blueheaven 2009-05-31, 00:54

    martin7lindgren skrev:Ja jisses, Regndrottning dundrar på, han är inte expert på...?
    man behöver inte vara expert jämt, fantasin får också flöda,
    Har du någon fantasi Regndrottning?

    Men visst kanske den bevingade häste med ett horn i pannan är min skapelse,
    Så mycket bättre!
    Men du har ju dina kelgrisar dom blåa råttorna!


    Sen undrar ju jag, har jag gjort dig något illa frun?

    Vem har du inte gjort något lille Mr. martin?
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  kanaljen 2009-05-31, 00:59

    Infra skrev:
    kanaljen skrev:
    Nixus pixus! Palestinas "urin-vånare" är ett hopkok av folkgrupper. Många flyttade in när israel utvecklade välstånd.

    Quack Quack sa papegojan. Om någon undrar hur Kanelen kan få vara bollkalle i det zionistiska laget fast han är halvnazze så kan länken förklara.

    http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_en_101.html

    Jo tjena, jag är "ond" bara för att jag håller med ditt dravel. Du är inte frisk i huvudet.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  kanaljen 2009-05-31, 01:00

    lazy skrev:Jag har aldrig uppfattat Kanaljen som den sorts rasist som du
    vill förmedla Infra, vi har haft olika åsikter när det gäller
    SD och deras hemsida men jag har inte uppfattat honom som en
    person som skulle gå i främsta ledet när det gäller att motarbeta
    vanliga muslimer, däremot islamister och där håller jag med till
    100%.

    Precis! Tack Lazy!
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  DirtyDog 2009-05-31, 01:38

    Infra skrev:Lazy goes:
    "KTR:s inlägg vill jag inte ens citera, räcker att se det i
    tryck en gång men han har verkligen missuppfattat en hel
    del när det gäller nazismen el. har han "bara" blandat ihop
    folken?"


    Lazy! Vad är det KTR har missuppfattat när det gäller
    nazismen som du tydligen fattar bättre?


    http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_en_101.html
    Och du förväntar dig att NÅGON skall ta den där länken på ALLVAR? Very Happy Very Happy Very Happy
    Den är ju späckad med faktafel.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  Susz X 2009-05-31, 01:55

    Som alltid när du närvarar DD..Inget nytt under solen lixom.
    Mr Bean nr 2 typ.. Smile

    Sponsored content


    Calls to end Israel may incur jail term - Sida 2 Empty Sv: Calls to end Israel may incur jail term

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 01:14