Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
pompoo
MartinLindgren
Regndrottning
Thecharmed
fredrik rahm70
lazy
Duffman
11 posters

    AB-forum stängs

    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  cleopatra 2009-02-18, 14:40

    Jag råkade förirra mig in på ab:s forum på väg hit och började läsa lite där. Det råder ju TOTAL ANARKI där!! Alla diskussioner förs på sandlådenivå, personangreppen haglar, alla är offtopic och vår kära skribent med multipla personligheter har det slagit runt totalt för!! clown


    Det vore ruskigt tråkigt om detta forum dör för att nivån på inläggen har sämre ton än mina två hormonstinna tonårssöner med svår ADHD. No Detta beteende har jag nog av här hemma tack! affraid


    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-18, 14:46

    Ja, du har tyvärr rätt, Cleopatra.

    så har inte inte alltid varit... åtminstone inte så grovt. Marodörerna har släppt alla gränser och försök till självcensur sedan AB rapporterade om nedläggning. Nu bryr sig ingen och häver ur sig allt möjligt.

    Det är inte roligt där längre utan någon som går in och styr.

    Men, vi är fortfarande några som har vett och hyfs nog att försöka fortsätta.

    Du kanske lägger märkte till att det samma skribenter som hela tiden håller på och försöker förstöra? De finns här med....
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  lazy 2009-02-18, 15:02

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:30, ändrad totalt 1 gång
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-18, 15:07

    Vad bra, Lazy.... Det är så trist att släpa sig till jobbet när man är sjuk och inte riktigt har ork...

    Men du är saknad på AB... Du är iaf en lugn och sansad höger!
    Smile
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  lazy 2009-02-18, 15:19

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:31, ändrad totalt 1 gång
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  cleopatra 2009-02-18, 15:39

    Regndrottning skrev:Ja, du har tyvärr rätt, Cleopatra.

    så har inte inte alltid varit... åtminstone inte så grovt. Marodörerna har släppt alla gränser och försök till självcensur sedan AB rapporterade om nedläggning. Nu bryr sig ingen och häver ur sig allt möjligt.

    Det är inte roligt där längre utan någon som går in och styr.

    Men, vi är fortfarande några som har vett och hyfs nog att försöka fortsätta.

    Du kanske lägger märkte till att det samma skribenter som hela tiden håller på och försöker förstöra? De finns här med....

    *suckar* Har fullt upp med att medla mellan killarna och även deras tre äldre storasystrar som tjattrar mer än ett gäng papegojor på amfetamin Suspect Jag orkar varken läsa tjafsiga inlägg eller medla här också, här är jag ju för avkoppling, rekreation och för att vila mig från allt här hemma *muttrar ilsket*



    Tja, själv har jag inte skrivit många inlägg på AB nu
    blir trött bara av att gå in där o titta kan ju iof sej
    bero på att jag är sjuk också men jag slipper i.a.f att
    släpa mej till jobbet inatt, en kille dök upp som en
    räddande ängel o bytte med mej, känner mej så tacksam. I love you
    Jag är inte sjuk, men jag började skela med ögonen direkt när jag började läsa på AB cyclops (Jag gör det när jag är trött, full eller förbannad eller alla sakerna samtidigt, hehe drunken ) Krya på dig Lazy!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 16:45

    Very Happy Tjabba Cleopatra, man säger ju, att bakom varje man står en kvinna, så det är bara bra att ni tjejer sätter ner fötterna och både risar och rosar oss andra,
    För man vill ju inte att ni forumkvinnor ska tycka att man är ett stolpskott,
    För visst vill man att AMIDS acbladet ska bli en trevlig tummelplats för oss alla,
    Och här har du en gentleman som vill dra sitt strå till stacken, Very Happy
    Gillar kvinnor och vill att ni ska gilla mig också, och då är det bara ta seden dit man kommer, Very Happy
    P.S Kan inte påminna mig att jag träffat dig tidigare, inte så här direkt iallafall? Very Happy
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  cleopatra 2009-02-18, 17:42

    martin7lindgren skrev: Very Happy Tjabba Cleopatra, man säger ju, att bakom varje man står en kvinna, så det är bara bra att ni tjejer sätter ner fötterna och både risar och rosar oss andra,
    För man vill ju inte att ni forumkvinnor ska tycka att man är ett stolpskott,
    För visst vill man att AMIDS acbladet ska bli en trevlig tummelplats för oss alla,
    Och här har du en gentleman som vill dra sitt strå till stacken, Very Happy
    Gillar kvinnor och vill att ni ska gilla mig också, och då är det bara ta seden dit man kommer, Very Happy
    P.S Kan inte påminna mig att jag träffat dig tidigare, inte så här direkt iallafall? Very Happy

    Tjaba martin! Jag har gästspelat på AB:s forum då och då, men eftersom jag har en del här hemma så blir mina foruminlägg ganska sporadiska. Periodvis behövs jag mer här hemma och då orkar jag inte vara social.

    Stolpskott vet jag inte, snarare ouppfostrade skitungar, hehe. Nä, men seriöst så är det himla trist när nivån sänks till sandlådan. Där har jag suttit i 20 år snart med RIKTIGA barn och skulle gärna vilja kravla mig upp därifrån snart Cool
    Jag brukar säga till mina barn att om de inte kan säga något snällt till varandra så ska de inte säga något alls. Dessutom måste respekten för andras åsikter finnas, man BEHÖVER inte tycka lika och/eller hävda sig i alla lägen! Det är ju det som är meningen med ett forum, att klargöra sina åsikter i ett ämne, både för sig själv och andra. Ibland får man nya fakta som kanske gör att man ser annorlunda på saker, ibland inte. Men tappar man respekten för en debattör så tappar man också respekten för dennes åsikter.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-18, 17:55

    ser att vissa ej ens försöker.

    men det var ju väntat.

    sedan en knuff till regn.

    varför UPPMUNTRAR du vissa?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 18:02

    Vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag tror att du har en hel del att tillföra, förutom till dina barn, dom blir säkert glada att se att morsan har krafter över, Very Happy
    Får jag fråga hur gammla dina barn är? Själv har jag två tjejer, som jag har bra kontakt med efter en massa års elände, och det känns bra? Very Happy
    Kul att du dykt upp, sen undrar jag när din bild är tagen, att jag frågar beror på att jag ser en vacker kvinna som verkar ha något och säga, men det vackraste är ju inget som syns, Very Happy
    Och när det gäller er forumtjejer, så är ni en handfull som jag tycker om, du är en av dom, Very Happy
    Men håll ut, jag är ingen full gubbe, så jag förbehåller mig rätten att säga vad jag tycker! :
    D
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  cleopatra 2009-02-18, 19:08

    martin7lindgren skrev:Vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag tror att du har en hel del att tillföra, förutom till dina barn, dom blir säkert glada att se att morsan har krafter över, Very Happy
    Får jag fråga hur gammla dina barn är? Själv har jag två tjejer, som jag har bra kontakt med efter en massa års elände, och det känns bra? Very Happy
    Kul att du dykt upp, sen undrar jag när din bild är tagen, att jag frågar beror på att jag ser en vacker kvinna som verkar ha något och säga, men det vackraste är ju inget som syns, Very Happy
    Och när det gäller er forumtjejer, så är ni en handfull som jag tycker om, du är en av dom, Very Happy
    Men håll ut, jag är ingen full gubbe, så jag förbehåller mig rätten att säga vad jag tycker! :
    D
    Jag får väl börja med att tacka för komplimangerna Embarassed

    Visst får du fråga det, jag har tre tjejer som är 22, 19 och 17 och två killar som är 14 och 12. Jag måste erkänna att bilden har sju år på nacken, men jag blir ALDRIG bra på foto, så därför har jag svårt att släppa ett jag faktiskt gillar Cool
    Självklart får man säga vad man tycker, så länge man inte bryter mot lagen eller skadar andra genom sina åsikter så är ordet fritt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 20:11

    Very Happy Jag förstår att du inte vill visa din bild? (läs ironi),Fem barn, i dom åldrarna, ja då har du säkert fullt upp?
    Själv har jag två tjejer 25 och 22 år, som det går bra för, och har du fem barn så är det nog bra för både dig och dom att du går in här på forumet och varvar ner? Very Happy
    Jag menar att alla behöver vi tänka på lite annat ibland!
    Hur som helst, så gillar jag att vi nu har en tjejer till på forumet, inte bra med för många kisar, Very Happy
    Ungefär som med din barnaskara, fiftyfifty, jämlikt och bra, ska det va! Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-18, 21:06


    Cleopatra...

    Jag tycketr du ser ut till att vara ca 25 år på bilden. Så antingen hittar du på när du säger den är 7 år gammal eller så började du få dina barn i en mycket tidig ålder!!
    Laughing
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 21:34

    En av mina tjejkompisar, som tyvärr inte lever längre, var på 70 talet sveriges yngsta 6 barns mamma, hon var 21 år!
    Kommer väl ihåg en dag när jag kom hem, vi bodde grannar, då hon ropade in mig från sitt köksfönster och sa kom in och hälsa på barnens pappor, och dom hade varsin farsa, där satt alla sex i soffan och morsade på mig,
    Och idag har det gått bra för alla sex barnen som numera är vuxna och välmående med sina egna familjer!
    Och ska man vara ärlig så verkar ju inte Cleopatra ha tagit skada av sina 5 barn, eller hur? drunken
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-18, 21:39

    martin7lindgren skrev:En av mina tjejkompisar, som tyvärr inte lever längre, var på 70 talet sveriges yngsta 6 barns mamma, hon var 21 år!
    Kommer väl ihåg en dag när jag kom hem, vi bodde grannar, då hon ropade in mig från sitt köksfönster och sa kom in och hälsa på barnens pappor, och dom hade varsin farsa, där satt alla sex i soffan och morsade på mig,
    Och idag har det gått bra för alla sex barnen som numera är vuxna och välmående med sina egna familjer!
    Och ska man vara ärlig så verkar ju inte Cleopatra ha tagit skada av sina 5 barn, eller hur? drunken


    6 barn med sex olika fäder vid 21 år?

    öhh det finns kondom liksom...och ansvar att sätta på den.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 21:55

    Ja du, men när jag lärde känna min granne och unga ensamstående 6 barns mamma så var ju jag inte van med småbarn, Very Happy
    Men garanterat var det inte kondomer jag tänkte på, när dom stog där hand i hand, och tittade på mig, Very Happy
    Nej visst dom var fem, den minsta låg i sphjällsängen minns jag,
    Men inte tänkte jag på kondomer, jag såg helt enkelt en massa glada och mysiga ungar Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-18, 21:58

    martin7lindgren skrev:Ja du, men när jag lärde känna min granne och unga ensamstående 6 barns mamma så var ju jag inte van med småbarn, Very Happy
    Men garanterat var det inte kondomer jag tänkte på, när dom stog där hand i hand, och tittade på mig, Very Happy
    Nej visst dom var fem, den minsta låg i sphjällsängen minns jag,
    Men inte tänkte jag på kondomer, jag såg helt enkelt en massa glada och mysiga ungar Very Happy

    öhh.. kan man missförstå en text så fatalt?
    lol!
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  cleopatra 2009-02-19, 00:52

    Regndrottning skrev:
    Cleopatra...

    Jag tycketr du ser ut till att vara ca 25 år på bilden. Så antingen hittar du på när du säger den är 7 år gammal eller så började du få dina barn i en mycket tidig ålder!!
    Laughing
    Hehe, nope jag var faktiskt 33 på bilden, men den är ju då faktiskt snart 9 år.......
    Bytte till en lite nyare bild från förra sommaren som faktiskt är hyfsad för att vara på mig. Jag lyckas alltid blinka, göra en grimas eller något annat knäppt när jag fastnar på bild geek Dessutom är det alltid jag som håller i kameran så alla bilder är på barnen.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-19, 00:57

    Ja, nu ser du lite mer mogen ut.... Gammal nog att varaq mamma iaf! Fast ändå inte till såna vxna barn som du berättat om! Smile
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-19, 01:00

    har sett er båda på vildawebben tror jag*flinar*
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-19, 01:01

    Det är trevligt att se klara bilder på dom talar med, men ärligt talat förstår man ju när man ser era bilder, Regndrottning och Cleopatra, att det gäller att vara utvilad och stylad, när man lägger in sin egen Very Happy
    Så man får väl göra lite armhävningar, sova ut och raka sig, sen kan man ju kliva in med sin bild Very Happy
    Ni förstår att jag försöker vara lite lustig, men ärligt talat så måste man nog tänka till innan man visar upp sig Very Happy
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  cleopatra 2009-02-19, 09:51

    Regndrottning skrev:Ja, nu ser du lite mer mogen ut.... Gammal nog att varaq mamma iaf! Fast ändå inte till såna vxna barn som du berättat om! Smile

    Nä, jag vet det, men det har jag iaf Very Happy Bevis finns i ett PM Wink
    har sett er båda på vildawebben tror jag*flinar*

    Japp, men det var ju evigheter sen, vilket minne du har *impad* Surprised
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty hmmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-03-02, 12:44

    nu är det över
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  Regndrottning 2009-03-02, 14:03

    R.O.F.L skrev:nu är det över

    Ja, jag såg det... Så trist...

    Och det var ett par debattar kvar som var av intresse...
    Sad
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  lazy 2009-03-02, 14:09

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:32, ändrad totalt 1 gång

    Sponsored content


    AB-forum stängs - Sida 2 Empty Sv: AB-forum stängs

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 18:44