Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
MartinLindgren
palmevara
6 posters

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    avatar
    palmevara


    Antal inlägg : 82
    Join date : 09-02-15

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  palmevara 2009-02-25, 10:15

    Läs denna artikel. Den är väldigt väl prickad tycker jag.
    Kommentera den sedan på denna sida.

    http://www.expressen.se/kronikorer/ulfnilson/1.1477121/ulf-nilson-vi-blev-lurade-sa-in-i-helvete-lurade
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 11:18

    Läste precis artikeln, Ulf Nilson skjuter ju skarpt helt enkelt, sanningen är hård, för dom som känner sig träffade,
    Och inte är det vanliga människor han skjuter mot, visserligen inget förvånande eller sensationellt han säger,
    Men håller med om att artikeln är stark, Wink
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-25, 12:53

    Nu har jag också läst.... jag blev inte imponerad..

    Det skrevs ingeting som jag inte redan visste. Stora grabbar som leker monopol med pengar. Alltid trygga att de har skattepengar bakom sig.

    Inget nytt där, så har det varit länge.
    Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 13:21

    Men appropå artiklar, läste Mr. Becks blogg idag, till min förvåning nämdes inte jag, pust... No
    Men däremot du Regndrottning står högt upp på listan, vilket jag ser som en en hedrande merit för din del! Very Happy
    Allt talar för att du gjort "bullseye" på Mr.Beck, så det är bara gratulera, det gjorde du bra! Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-25, 14:24

    martin7lindgren skrev:Men appropå artiklar, läste Mr. Becks blogg idag, till min förvåning nämdes inte jag, pust... No
    Men däremot du Regndrottning står högt upp på listan, vilket jag ser som en en hedrande merit för din del! Very Happy
    Allt talar för att du gjort "bullseye" på Mr.Beck, så det är bara gratulera, det gjorde du bra! Very Happy

    Ja, jag är förvånad då jag inte har haft mycket med Beck att göra. Fast jag ogillar hans lögner om mig! Det enda han hade rätt på är att jag är arbetslös. Resten var bara skitsnack och fabricerande! Vaddå jag inte kan stava? Evil or Very Mad
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  Corven 2009-02-25, 14:44

    Nån som har lust att ge mig adressen till den famösa bloggen? Skicka pm om ni inte vill skriva adressen här....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 14:47

    Du hittar adressen om du går in på AB:s/forum,
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 14:50

    Ta de lugnt Regndrottning! Very Happy Sträck på dig, för tydligen har du lyckats röra runt i Mr.Beeccckkkksssss grytor och kastruller! Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-25, 14:59

    Corven skrev:Nån som har lust att ge mig adressen till den famösa bloggen? Skicka pm om ni inte vill skriva adressen här....

    http://bloggaren-beck.blogspot.com/2009/02/sjuka-skribenter.html
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 15:14

    Jag har just förmedlat min åsikt och omdömme om Mr. B inne på GAPA & SKRIK tråden!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  SiP 2009-02-25, 16:17

    Tror det är någon som tagit sig själv på ett alldeles för stort allvar....

    Sen att han var klockren på vissa av nicken, det ger jag honom....dock inte Regn, som jag upplever som en rak och ärlig person....
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-25, 16:24

    SiP skrev:Tror det är någon som tagit sig själv på ett alldeles för stort allvar....

    Sen att han var klockren på vissa av nicken, det ger jag honom....dock inte Regn, som jag upplever som en rak och ärlig person....

    Tack för det! Very Happy

    Men, om han skriver lögner om mig så är det inte troligt att han ljuger även om andra?

    Alltså, Beck skriver en massa skitsnack på sin blogg....

    Vilket säger en hel del om honom själv men inte mycket om dem han skriver om.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  SiP 2009-02-25, 16:57

    Regndrottning skrev:
    SiP skrev:Tror det är någon som tagit sig själv på ett alldeles för stort allvar....

    Sen att han var klockren på vissa av nicken, det ger jag honom....dock inte Regn, som jag upplever som en rak och ärlig person....

    Tack för det! Very Happy

    Men, om han skriver lögner om mig så är det inte troligt att han ljuger även om andra?

    Alltså, Beck skriver en massa skitsnack på sin blogg....

    Vilket säger en hel del om honom själv men inte mycket om dem han skriver om.

    Absolut, men som jag skrev "vissa nick", Jag har t.ex. väldigt svårt för personer som fabricerar historier enbart för att få fram sin åsikt...

    Men som exempel så håller jag Dao väldigt högt, en mycket påläst skribent som aldrig är otrevlig, MammaG, Marxisten och Sniper är också nick som aldrig är otrevliga, om inte någon är det mot dom, men då är ju handsken kastad...typ.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 17:07

    Evil or Very Mad Själv har jag svårt för alla dom som hänger ut andra som bra eller dåliga, utser sig själva att avgöra vad som är sant eller ej? Evil or Very Mad
    Som sagts tidigare, olika människor lever i olika verkligheter, hur kan några inbilla sig ha förbehåll att sitta och dömma och avgöra vad som är rätt eller fel! No
    Det som är rätt för någon är fel för någon annan! Twisted Evil
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  SiP 2009-02-25, 17:17

    martin7lindgren skrev: Evil or Very Mad Själv har jag svårt för alla dom som hänger ut andra som bra eller dåliga, utser sig själva att avgöra vad som är sant eller ej? Evil or Very Mad
    Som sagts tidigare, olika människor lever i olika verkligheter, hur kan några inbilla sig ha förbehåll att sitta och dömma och avgöra vad som är rätt eller fel! No
    Det som är rätt för någon är fel för någon annan! Twisted Evil

    Vet inte om du syftade på mig i ditt inlägg, i så fall kan du ju läsa igen och se att jag skrev "Jag håller högt", det innebär att det var en personlig uppfattning som jag gav.
    Sen vad man utläser av de alster jag läst av dig, så är väl inte du den som skall dömma vad andra skriver.....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 18:11

    Nu riktade inte jag mot någon enskild överhuvudtaget, jag ventilerade bara min högst personliga åsikt, gällande Mr.Beeccckkkksssss blogg, rent allmänt, Cool
    Sorry om du av någon anledning kände dig träffad, var inte avsikten, Cool
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 18:16

    Dom alster du läst av mig? Och vad vill du ha sagt med det? Wink
    Mig veterligt har väl vi inte snackat med varandra tidigare? Arrow
    Men nu vet jag! Very Happy
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  SiP 2009-02-25, 18:28

    Okey, my mistake Cool

    Ang. dina "alster" så menade jag dina diskussioner med Fredrik...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-25, 18:41

    SiP skrev:Okey, my mistake Cool

    Ang. dina "alster" så menade jag dina diskussioner med Fredrik...

    dom diskussionerna martin fortfarande kör med som jag inte ens ser?

    jag har blockat martin men ser att denna skriver 2-3 -..4 inlägg efter varje inlägg jag skriver.

    antagligen i vanlig martinstil fulla av öknamn personangrepp och förolämpningar.


    alltså.. ignorerar man han, blir martin VÄRRE än när man försöker debattera med han detta säger mycket om denna personen


    *i can see trolls*

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  SiP 2009-02-25, 18:46

    fredrik rahm skrev:
    SiP skrev:Okey, my mistake Cool

    Ang. dina "alster" så menade jag dina diskussioner med Fredrik...

    dom diskussionerna martin fortfarande kör med som jag inte ens ser?

    jag har blockat martin men ser att denna skriver 2-3 -..4 inlägg efter varje inlägg jag skriver.

    antagligen i vanlig martinstil fulla av öknamn personangrepp och förolämpningar.


    alltså.. ignorerar man han, blir martin VÄRRE än när man försöker debattera med han detta säger mycket om denna personen


    *i can see trolls*



    Jag dömmer aldrig en människa p.g.a. hur denne är mot andra, det kan vara mellan er det klickat illa, mig har inte gjort något, så tills den dag om/när dummheterna börjar hagla ur tangentbordet så debaterar jag med honom...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-25, 18:49

    SiP skrev:
    fredrik rahm skrev:
    SiP skrev:Okey, my mistake Cool

    Ang. dina "alster" så menade jag dina diskussioner med Fredrik...

    dom diskussionerna martin fortfarande kör med som jag inte ens ser?

    jag har blockat martin men ser att denna skriver 2-3 -..4 inlägg efter varje inlägg jag skriver.

    antagligen i vanlig martinstil fulla av öknamn personangrepp och förolämpningar.


    alltså.. ignorerar man han, blir martin VÄRRE än när man försöker debattera med han detta säger mycket om denna personen


    *i can see trolls*



    Jag dömmer aldrig en människa p.g.a. hur denne är mot andra, det kan vara mellan er det klickat illa, mig har inte gjort något, så tills den dag om/när dummheterna börjar hagla ur tangentbordet så debaterar jag med honom...

    som sagt ignorera och blockera vad han skriver räcker ju ej uppenbarligen.. Det svavelosande hatet och den smått psykotiska fixeringen fortsätter ju..med antagligen ÖKAD kraft, och gudnåde den som skulle VÅGA säga till han..smaka på herr Martins vrede och hat
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 19:58

    Uppviglingstagen från första sekund, ja jisses! clown
    Märkligt hur du som har spärrat mig, ändå inte kan släppa taget! clown
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 20:05

    Mr. Raahhhmmmm! varför börjar du jiddra så fort du visar dig? Evil or Very Mad
    Vill du tjabbla, jiddra och fåna dig, gå in på GAPA & SKRIK tråden, Twisted Evil
    Försök skona forumet och övriga debattörer och deras trådar! Twisted Evil
    Kom ihåg, mig veterligt har hela dagen avlöpt hur lungt och fint som helst, men tydligen är det historia nu! Twisted Evil
    Varför fredrik rahm, varför? No

    Sponsored content


    Bästa artikeln jag läst på mycket länge! Empty Sv: Bästa artikeln jag läst på mycket länge!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 00:15