Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Secrist
Infra
6 posters

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  formsvackan 2017-03-18, 22:32

    ericTheDog skrev:Hur ska en vision kunna stämma överens ett nuvarande ekonomiskt tillstånd.
    Den frågan bör du nog ställa till RMC. Det var ju trots allt han som trasslade in sig i detta.
    RedMentalCase skrev:Det som kan ställa till det för Trumps visioner är ju att USA inte befinner sig i en lågkonjunktur just nu.


    Very Happy
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  ericTheDog 2017-03-18, 22:44

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Hur ska en vision kunna stämma överens ett nuvarande ekonomiskt tillstånd.
    Den frågan bör du nog ställa till RMC. Det var ju trots allt han som trasslade in sig i detta.
    RedMentalCase skrev:Det som kan ställa till det för Trumps visioner är ju att USA inte befinner sig i en lågkonjunktur just nu.


    Very Happy


    Jag bad dig läsa om och läsa rätt. Du misslyckades kapitalt - föga oväntat
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  ericTheDog 2017-03-18, 22:49

    På tal om pottkant så väntar jag med spänning på att folievänstern inför en extra pottskatt.

    Det blir inte lätt att hantera för folieekonomerna, som riskerar livslång arbetslöhet och ett ännu mer menlöst liv. Men tänk på att pengarna kan gå till mer bidrag åt alla nyanlända tiggare.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  RedMentalCase 2017-03-19, 01:02

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Ja jag glömde nämna det, att korkens fråga är totalt pantad, men varför nämna det, alla hans frågor är ju totalt pantade.


    Här är en beskrivning av hattens diagnos.


    Histrionisk personlighetsstörning är en slags personlighetsstörning som skiljer sig från andra sådana störningar genom att personen har problem med omgivningen för att vederbörande är överteatralisk, sexuellt utmanande och överdrivet mån om att tilldra sig andras uppmärksamhet


    Det kallas också "hysterisk och psykoinfantil personlighetsstörning"


    I lekmanstermer, en person som kräver uppmärksamhet, oavsett hur det framställer honom/henne själv.  

    Därav kommer också korkens tjatande om "pottkant", för övrigt ett begrepp korken inte riktigt fattat, det heller.  När korken ser att korken är avsågad , som alltid, tar korken till pottkant, för att försöka få  uppmärksamheten tillbaka.  Stackars människa.

    Vi får nog vara oerhört glada att vi slipper korkens sexuella del av störningen...LOL
    Nu har någon jävlats med dig och fifflat med algoritmerna i din fantasigenerator. Dra omedelbart ur strömsladden och ring 112.

    En trimmad talgoxe framstår som mycket mera sansad än vad du nu gör Very Happy

    Det tog tydligen.

    Sansad är väl den som förväntar sig svar och debatt, inte hjärndöda frågor som ställda av ett dagisbarn, och svammel om pottkant.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  formsvackan 2017-03-21, 20:51

    ericTheDog skrev:På tal om pottkant så väntar jag med spänning på att folievänstern inför en extra pottskatt.
    Se upp så du inte skrämmer skiten ur RMC. Han riskerar personlig konkurs om en sådan skatt införs.
    Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  redalert 2017-03-22, 00:07

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:På tal om pottkant så väntar jag med spänning på att folievänstern inför en extra pottskatt.
    Se upp så du inte skrämmer skiten ur RMC. Han riskerar personlig konkurs om en sådan skatt införs.
    Very Happy

    Stopp, sluta jag skrattar på mig. No clown
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  RedMentalCase 2017-03-22, 12:39

    redalert skrev:
    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:På tal om pottkant så väntar jag med spänning på att folievänstern inför en extra pottskatt.
    Se upp så du inte skrämmer skiten ur RMC. Han riskerar personlig konkurs om en sådan skatt införs.
    Very Happy

    Stopp, sluta jag skrattar på mig.  No  clown

    "pottkant, ett antikt begrepp som korken använder, betyder att nån hamnar i en svår sits, korken vet nog inte riktigt vad det betyder, ens.

    Vilken fråga eller debatt från korken gör att jag/nån hamnar i en svpr sits?? idioten ställer ju inte en fråga som en vuxen människa kan ta på allvar, inte en gång,
    idioten debatterar aldrig, så var är idiotens "pottkant"?

    Allt kokar nog ner till den där diagnosen han fick och den tog.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  formsvackan 2017-03-26, 16:06

    RedMentalCase skrev:Vilken fråga eller debatt från korken gör att jag/nån hamnar i en svpr sits??
    I samtliga fall där du sökt dig utanför fantasierna och trott dig hantera fakta har du hamnat i rejäla blåsväder Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  redalert 2017-03-26, 21:30

    Fy fan vad tröttsam han är assholet foliekorken. Sad tongue

    Sponsored content


    "Last night in Sweden".......... Sweeeden!? - Sida 2 Empty Sv: "Last night in Sweden".......... Sweeeden!?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-03-29, 02:13